Goliath Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jepp, mobilkamera av denne sorten er genial å bruke på fester, impulsbilder og sende-til-dagblad-og-vg-ulykkesbilder men på ferie med kone og barn, gjelder komapktkamera ennå.. Problemet med mobilkamera er ikke lensen, men CCD/CMOS brikken.
Dinsdale Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Lurer på om jeg skal bytte min 6280 med K800i. Hmmm.
cnil Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 ok, takk for det er du fornøyd med telefonen så langt da? noen som gidder å legge ut noen bilder tatt med k800i?? Hadde vært kjempefint 6543004[/snapback] På denne linken finner du bilder jeg har lagt ut som jeg har tatt med min K800i. Jeg er i alle fall storfornøyd!
Arve Systad Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Har fått inn markedsmateriell frå Sony Ericsson til butikken her eg jobbar, og der er det ein del "framkalla" bilete tatt med K800i. Veldig, veldig bra. Om du skal skrive ut bilder med denne telefonen vil du fint kunne benytte dei i eit vanlig album med 10x15cm bileter.
Dezzorex Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 (endret) Hvordan setter man autofokus på uendelig? 6606292[/snapback] Du kan trykke på 4 for å bytte mellom automatisk, macro og uendelig. Du kan evt gå inn i instillinger å endre det der! Uendelig er også veldig fint hvis du skal ha bilde av flere ting samtidig, uten at du må fokusere på en enkeltting, eller du skal ta blide av ting det er vanskelig å fokusere på (Eks landskap) Endret 3. august 2006 av 2b@d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå