Gå til innhold

19" LCD-Skjerm til spilling


Anbefalte innlegg

Synes det er på tide med en skikkelig tråd, der dere brukere kan få dele erfaringer med 19" lcd-skjermer som kan brukes hovedsaklig til spilling.

 

Hvilke modeller kan vi velge mellom?

 

ViewSonic VX922

 

Samsung SyncMaster 940BF

 

BenQ FP93GX

 

Alle disse skjermene har 2ms responstid, viewsonic'en har 650:1 i kontrast og de to andre har 700:1, viewsonicen har 270cd/m2 lysstyrke og de to andre har 300cd/m2.

 

Noen som har erfaringer med disse skjermene og kan anbefale de?

Hvem av dem egner seg best til spill?

 

Prisen på alle skjermene ligger på under 3000kr, men BenQ-skjermen er billigst..

 

Hvilken skjerm ville DU kjøpt?

 

:thumbup: ? :thumbdown: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kompis som har kjøpt seg BenQ skjermen, den virker jo utrulig bra, ser ikke noe etterslep i spill..

 

Men ingen som kan si noe om at den "en er bedre enn den andre"?

 

Virker jo som om at Samsungen er dyrer bare pga merke? De har jo samme spsifikasjoner..

 

Blir enten BenQ eller Samsungen på meg tror jeg.. Om ikke noen har noe positivt å si om Viewsonicen da.. :)

Lenke til kommentar

Samsung sin har bilde modus som er inkludert. 5 moduser, en til film, spill og 3 andre som jeg ikke huske helt da jeg tok den research'n. enn annen ting med samsung, er at det står at den har innsynsvinkel på 170 grader, mens Benq har 130-140. det står på hjemme sidene deres...

en annen ting er at sam bruke 38 watt mens benq bruke 40 watt!

 

olololololol det er ingen som bryr seg seff :p

 

om jeg var deg ville jeg ha valgt sam sin

Lenke til kommentar
Synes det er på tide med en skikkelig tråd, der dere brukere kan få dele erfaringer med 19" lcd-skjermer som kan brukes hovedsaklig til spilling.

 

Hvilke modeller kan vi velge mellom?

 

ViewSonic VX922

 

Samsung SyncMaster 940BF

 

BenQ FP93GX

 

Alle disse skjermene har 2ms responstid, viewsonic'en har 650:1 i kontrast og de to andre har 700:1, viewsonicen har 270cd/m2 lysstyrke og de to andre har 300cd/m2.

 

Noen som har erfaringer med disse skjermene og kan anbefale de?

Hvem av dem egner seg best til spill?

 

Prisen på alle skjermene ligger på under 3000kr, men BenQ-skjermen er billigst..

 

Hvilken skjerm ville DU kjøpt?

 

:thumbup::thumbdown: ?

6533177[/snapback]

 

Etter min mening så er ingen LCD Skjerm for spilling! spessielt ikke hvis du skal spille CS! da er Samsung 19" CRT Syncmaster 997MB MEGEEET godt egnet! CPL bruker denne skjermen også! Godt egnet pris også :thumbup: etter mi mening er dette den desidert beste gaming skjermen! men det er min mening :) Grunnen til at LCD ikke er noe til CS er mye pga. Hz, jeg vet at LCD har kommet ganske mye etter når det gjelder ms osv men redd for pixel problemer i gaming! DynaFlat er også et pluss! en syk ingame følelse! Men, Lykke til med kjøp av skjerm!

Endret av TorMagne
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Øhm, til dere som sa at cpl bruker samsung synmaster crt skjerm, bare som en opplysning så vurdre cpl å bytte ut CRT skjermen til fordel for BenQ sin 2ms skjerm.

Den skal vist være vanvittig bra..

6755025[/snapback]

 

 

Prøvde å finne denne saken på hjemmesiden til Benq uten hell.Ingen med 2ms responstid der.Idé om hvilken modell det er?Sikkert en dyr sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...