Ziaka Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hei, fant ingen god tittel men men. Jeg har kjøpt meg nytt spill: Titan Quest. Og jeg vil spille det med en kamerat med å bruke taleprogrammet: Skype. Men det fungerer ikke, jeg hører kameraten min men han hører ikke meg, og etter ca 20 sec blir samtalen brutt. Samme skjer på Msn messanger når vi har voice communication. Noen som har noe aning hvorfor dette skjer? Jeg vil gjerne spille med han med tale-sametale Blir glad for svar, takk på forhånd.
agalate Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hei, fant ingen god tittel men men. Jeg har kjøpt meg nytt spill: Titan Quest. Og jeg vil spille det med en kamerat med å bruke taleprogrammet: Skype. Men det fungerer ikke, jeg hører kameraten min men han hører ikke meg, og etter ca 20 sec blir samtalen brutt. Samme skjer på Msn messanger når vi har voice communication. Noen som har noe aning hvorfor dette skjer? Jeg vil gjerne spille med han med tale-sametale Blir glad for svar, takk på forhånd. 6533068[/snapback] Hei, Ut i fra det du beskriver virker det ikke som om det er Titan Quest det er noe galt med - jeg ville ha sjekket om det var mulig å installere nyere drivere til lydkortet, oppdatere bios og evt. installere siste release av DirectX 9.0c (juni-utgaven). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå