Gå til innhold

Shaman og Paladin, Burning Crusade

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dere må vite at de eneste som gir sin mening om det er de som er misfornøyde. Jeg tror ikke dere aner noe om hvor mange som blir fornøyde.

6541289[/snapback]

Du må jo skjønne at blizz ikke har råd til å miste 20% av spillerene, og 90% av dem som fortsetter er misfornøyde. blizz trenger pengene. Det er da bedre og beholde alle spillerene og trekke tilbake dette class greiene. bare i denne tråden er 99% forbanna pga dette. Hvorfor skulle det være anderledes andre steder? Og hvem i h...... blir egentlig fornøyde? det er ikke alliancen, og de fleste på horde syns heller ikke noe om dette, de som spiller horde gjør det jo for å være medlem av de onde.

6541434[/snapback]

Du vet vel etter at orcene blei frigjort fra Burning Crusade, at de bare ville være alene men så kom stygge slemme proudmore og ødela alt sammen. Horde har to raser som kan klassifiseres som onde og det er Trolls og Undead. :/

Edit: OT. Jippi endelig så kan jeg se fram til BoS / BoK / BoM og WF. <3

6541636[/snapback]

Troll ble automatisk medlem av horde atter og ha mottatt hjelp fra orc, og undead er ikke akkurat onde i mine øyne.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er mange some meiner det samme som meg angåande dette tullet som Blizzard no finner på. Er det noken som kan linke til ein tråd på offisielle WoW-forum der det er mulig å sei si meining, og ein tråd der du kan /sign, og få dei til å gje opp galskapen?

Skrevet (endret)

Det suger rett å slett at alliance for shamans og horde får paladins! ødelegger hele balansen.. det har alltid vært allis har palalols og hordes hadde imbashamadin! hva skal alliance whine om nå? siden nå har vi og shamans! GJ blizz!

Endret av Mazage
Skrevet
Det suger rett å slett at alliance for shamans og horde får paladins! ødelegger hele balansen.. det har alltid vært allis har palalols og hordes hadde imbashamadin! hva skal alliance whine om nå? siden nå har vi og shamans! GJ blizz!

6544761[/snapback]

Vel, nå kan ikke horde lenger mase om "Alliance easy mode" i raids.

Nå slipper vi å se whining om PvP-ubalanse over stort sett alle forums.

Skrevet
Du vet vel etter at orcene blei frigjort fra Burning Crusade, at de bare ville være alene men så kom stygge slemme proudmore og ødela alt sammen. Horde har to raser som kan klassifiseres som onde og det er Trolls og Undead. :/

Edit: OT. Jippi endelig så kan jeg se fram til BoS / BoK / BoM og WF. <3

6541636[/snapback]

hmm hvis ikke jeg husker helt feil så er ikke undead noe særlig "onde" de heller. Det jeg har lest er at Sylvanas samlet sammen de undead som ikke ville være en del av Scourge og kalte denne gjengen for forsaken, så kom humans som ikke kunne se forskjell på disse to og begynte derfor å drepe forsaken som før det ikke hadde noe særlig imot humans.

skal ikke si at jeg er 100% sikker på dette though...

Skrevet

6544761[/snapback]

6544821[/snapback]

Å jasså du? Fear Ward? :roll:

Skrevet

Tingen nå er at de kan definere klassene enda mere. Som det er nå, så skal liksom shaman være paladin og omvendt. Men når de designer fights så er det ikke like lett å få det til å bli balansert.

Når begge factions får begge, så kan man tweake shamanen til å bli unik, i forhold til paladinen, så de ikke er lik. Men så trenger de heller ikke å tenke på faction unbalance i forhold til encounters.

TIpper det blir bra, men passer ikke helt med lore.

Skrevet
Tingen nå er at de kan definere klassene enda mere. Som det er nå, så skal liksom shaman være paladin og omvendt. Men når de designer fights så er det ikke like lett å få det til å bli balansert.

Når begge factions får begge, så kan man tweake shamanen til å bli unik, i forhold til paladinen, så de ikke er lik. Men så trenger de heller ikke å tenke på faction unbalance i forhold til encounters.

6545339[/snapback]

jepp, og snart blir alt av racials fjerna og heller buyable, kun for å balansere og unngå ubalanse mellom alliance og horde. En annen ting de skaffer er at alle har samme "base" til å starte char på, men kun forskjellige utseende, for å unngå ubalanse.

Gjest medlem-75284
Skrevet

6545339[/snapback]

jepp, og snart blir alt av racials fjerna og heller buyable, kun for å balansere og unngå ubalanse mellom alliance og horde. En annen ting de skaffer er at alle har samme "base" til å starte char på, men kun forskjellige utseende, for å unngå ubalanse.

6545377[/snapback]

Er dette sant? Fortell meg mer :)

Skrevet

6544761[/snapback]

6544821[/snapback]

6545153[/snapback]

Hehe - dumt av meg å tenke at whiners ikke finner på noe annet. Jaja, kunne ikke brydd meg mindre, valgte PvE-server med god grunn.

Skrevet

6544761[/snapback]

6544821[/snapback]

6545153[/snapback]

Du har ikke hørt om bloodelf priest før fear ward som jeg tror de får :p

Skrevet (endret)

6545339[/snapback]

Ja da kan paladin bli fullstendig healer/blessbot/cleansebot mens shamans bare står og hiver ut noen totems og dpser litt..

Endret av Grabby
Skrevet

Trodde først det her var bare tull, men ser jo nå at det ikke er det.

Har spilt Horde før og nå Alliance. Ikke lest noe spesielt med lore, heller ikke testa RTS spilla før wow.

Uansett er meningen min at det her blir ganske så feil.

Shamans har ingenting hos Alliance å gjøre, samme med Paladin hos Horde.

Klassene er de særegne for hver faction, og slik bør det fortsette å være.

Men, jeg kommer ikke til å slutte med wow pga det her.

Det er for mange andre faktorer inne i wow som gjør det for bra til å slutte. :)

Skrevet
nja, skeptisk...

EDIT: kommer til å bli owerflow med ally shammys /horde palas... umulig å skaffe party...

6534340[/snapback]

Haha... Fra posten reklamen!! :thumbup:

Kommer nok til å fortsette å spille (om jeg ikke slutter av en annen grunn)...Litt kjipt med denne nyhete, da har vi på allaiance siden ikke noe mer å whine om... Var vi som hadde pala og shammy var på horde... Syntes det ødelegger litt, men har et åpent sinn og skal ikke si stort mer før de enedelig har kommet ut! You never know... Shit can turn into gold... :thumbup:

Skrevet

Var mye engasjement her gitt....

Synes endringen er helt ok jeg. Og jeg må si jeg bare ler av de som klager på at det "ødelegger lore". Hvem er det som skriver bakgrunnshistorien for WoW egentlig? Det er jo bare et forbanna spill....

Tror vi må vente til vi har all info om Burning Crusade før vi ser hvordan dette slår ut. Jeg tror ihvertfall at de nye talent-trærne bedre definerer shamans og paladins, og samtidig gir begge klassene en definert plass side om side i raids/grupper.

Skrevet

har postet før men må bare si at dette blir crap........

OT:linked bg: blir det sånn at de linker 2og2 servere sammen hver uke? trodde lizz det skulle bli mindre bg køer jeg. men da blir det jo bare mer?? eller blir det flere av/ab/wsg servere? NERF rank13 please... rank 14 kan fortsatt være umulig for oss dødlige men 13 bør gå med litt hardcore pvp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...