Anonym5656 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Noen som vet om et kult online spill man bare kan "chille" til? Og med det mener jeg at man kan kjøre det i vindu´s modus og at den kan gjøre noe ting av seg selv, men også kan ha skikkelig combat Kanskje ikke det fins noe sånnt? ikke veit jeg. Derfor jeg spørr (IKKE WOW!) God sommer!
ekill Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Guildwars funker bra til det synes eg, bare chilling
Anonym5656 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Jeg må legge til: Det kan også være et Browser spill, men da må det være jækla bra : p
Neptun_ Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg må legge til: Det kan også være et Browser spill, men da må det være jækla bra : p 6528501[/snapback] www.nordicmafia.net Kan hende du faller for det, dog jeg synes det suger. Var veldig populært her og andre steder en stund. Blir ekstremt ensidig i lengden, svindle folk, stjele biler og få høyere rank. Et chillespill, et slags rollespill uten animasjon hvor du ''grinder'' i en evighet.
Anonym5656 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Jeg må legge til: Det kan også være et Browser spill, men da må det være jækla bra : p 6528501[/snapback] www.nordicmafia.net 6528543[/snapback] joa, selve opplegget var kult, men jeg gidd så sykt lei det til slutt
dysfunctional Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 (endret) RollerCoaster Tycoon kan du jo prøve, artig og underholdene spill. Man skal lage fornøyelses park, og få folk til å like den. Dog har jeg det ikke på pcen her. EDIT: Leste litt fort, dette er ikke et online spill.. Men fortsatt ganske avhengighets skapende og artig for det. RollerCoaster Tycoon 3 Endret 21. juli 2006 av Zeromac
mongojarle Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 (endret) EVE skal utdype litt. du kan gjøre en hel masse rart. kan kjempe og du kan frakte ting f.eks. kan gjøres til chill og litt styr, men aldri mye. spilles i windowed. du sa forresten ingenting om det skulle koste penger eller ikke... eve koster 100kr i måneden tror jeg. men så har de årlig party (i virkligheten) på island da. hvis det er interessangt kan du se litt på EVE-tv: http://www.eve.is/evetv/, begynner om en halvtime, klokka 15.50 Endret 21. juli 2006 av jalejale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå