Gå til innhold

For ikke til addons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt til og installere noen addons, og hørte at jeg måtte trykke på noe der jeg velger character. Men der ser jeg ingen "addons" og trykke på.

Hvordan får jeg installert addons?

untitled.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der du laster ned står det hvertfall hvordan man gjør det :)

Men kan vel kjapt si at du lager en "Interferance" mappe hvis du ikke har det i wow mappa di. Inni der kan du ha en mappe som heter "AddOns". Der kan du legge alt. Noen addons lager denne "AddOns" mappa selv, så du bare legger den inni "interferance" mappa di. Men igjen, alt står nok forklart der du laster det ned :)

Skrevet

Men kan vel kjapt si at du lager en "Interferance" mappe hvis du ikke har det i wow mappa di. Inni der kan du ha en mappe som heter "AddOns". Der kan du legge alt. Noen addons lager denne "AddOns" mappa selv, så du bare legger den inni "interferance" mappa di. Men igjen, alt står nok forklart der du laster det ned :)

6527004[/snapback]

Interface, ikke Interferance ;)

Eneste problemet jeg kan tenke meg er at addonene ikke ligger i riktig mappe.

Skrevet

6527004[/snapback]

Interface, ikke Interferance ;)

Eneste problemet jeg kan tenke meg er at addonene ikke ligger i riktig mappe.

6527468[/snapback]

Hvis du ser på bilde så gjør de det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...