Anonym5656 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hadde tenkt til og installere noen addons, og hørte at jeg måtte trykke på noe der jeg velger character. Men der ser jeg ingen "addons" og trykke på. Hvordan får jeg installert addons?
oophus_3do Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ved somregel alle addons man laster ned nå så følger det med en Readme fil. Åpne denne i textbook og les. Der står allt bra forklart.
Anonym5656 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 ja, det var det jeg håpa på også, men her følger det utrolig nok ikke med no readme fil
bandreas Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Der du laster ned står det hvertfall hvordan man gjør det Men kan vel kjapt si at du lager en "Interferance" mappe hvis du ikke har det i wow mappa di. Inni der kan du ha en mappe som heter "AddOns". Der kan du legge alt. Noen addons lager denne "AddOns" mappa selv, så du bare legger den inni "interferance" mappa di. Men igjen, alt står nok forklart der du laster det ned
Dʋgɢtung Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Der du laster ned står det hvertfall hvordan man gjør det Men kan vel kjapt si at du lager en "Interferance" mappe hvis du ikke har det i wow mappa di. Inni der kan du ha en mappe som heter "AddOns". Der kan du legge alt. Noen addons lager denne "AddOns" mappa selv, så du bare legger den inni "interferance" mappa di. Men igjen, alt står nok forklart der du laster det ned 6527004[/snapback] Interface, ikke Interferance Eneste problemet jeg kan tenke meg er at addonene ikke ligger i riktig mappe.
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Der du laster ned står det hvertfall hvordan man gjør det Men kan vel kjapt si at du lager en "Interferance" mappe hvis du ikke har det i wow mappa di. Inni der kan du ha en mappe som heter "AddOns". Der kan du legge alt. Noen addons lager denne "AddOns" mappa selv, så du bare legger den inni "interferance" mappa di. Men igjen, alt står nok forklart der du laster det ned 6527004[/snapback] Interface, ikke Interferance Eneste problemet jeg kan tenke meg er at addonene ikke ligger i riktig mappe. 6527468[/snapback] Hvis du ser på bilde så gjør de det
Anonym5656 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 jeg tror det var addon´en som var mongo jeg. Jeg lastet ned en annen addon, og den funka som bare det
Betongmannen Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Sannsynligvis ligger det en mappe til inne i LocationCoordinates_v1.8-mappa som du må flytte til \Interface\Addons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå