Manx Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Min trofaste Kenwood spiller har avgått med døden og det ser ut som den har tatt med seg Tool sin siste skive i samme slengen Den vendbare fronten har tatt kvelden og vil ikke snu seg helt rundt, stopper gjerne på halvveien også, så den skiva har jeg nok sett for siste gang... Spillern er 6-8 år gammel, den satt i bilen når jeg kjøpte den og jeg ser ingen grunn til å prøve å reparere den, så da er det på tide med ny spiller. Og siden jeg ikke er 110% inne i bil-audio verdenen så kan jeg jo spørre om hjelp. Jeg må få lov til å si at jeg liker løsningen til Kenwood med den vendbare fronten, gir en liten ekstra følse av sikkerhet når det er vanskelig å se om det sitter noe spiller i bilen. Har de den løsningen ennå, kan jo se sånn ut i følge hjemmesidene til Kenwood... Den må også være kompatibel med fjernkontroll og den skal festes til rattet, jeg skal ikke ha en som ligger løst og slenger og kan bli rotet bort, tråkket på også videre. Må også kunne spille mp3 filer, og den skal kobles til en forsterker. Jeg har denne fjernkontrollen nå: KCA-RC700A, nok et pluss til Kenwood fra min side Åpen for forslag men helst en god Kenwood spiller, slipper da forhåpentligvis å bytte ut kontaktene bak spilleren. Det finnes helt sikkert overganger, men hvorfor gjøre det vanskligere en det som er nødt Budsjett: 4000 +- Edit: Sitter å titter litt nå og har funnet et par kandidater. KDC-W7534, ca. 4k og KDC-W6534 ca. 3k... Endret 20. juli 2006 av Manx
Trainman Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 CD platen kan du få ut ved å skru opp spilleren. Mulig du må bruke litt list og lempe på selve cd mekanikken før du eventuelt går over til grov vold etterhvert om du ikke får den ut. Har vel ingenting å tape om du har kjøpt ny. CD plata er vel viktigere enn en cd spiller som ikke virker.
Manx Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Kommer vel til å prøve få den ut før jeg bestiller ny, men jeg har mine tvil om jeg får se den skiva igjen
Trainman Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Broren min hadde også en Kenwood spiller for noen år siden, også den med vendbart display som sa takk for i aften. Tok meg 20 min å få ut plata. Dog med små innslag av brutalitet og makt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå