øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Er altså hunter og lurer på nøyaktig hvordan jeg bør trene pettet mit. Kan noen gi meg en forklaring på hva jeg bør prioritere? Endret 20. juli 2006 av bjorshol
Luchy Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 har su spørsmål angående Hunter og andre relaterte ting så ta det opp i Hunter tråden istede for å lage poster om sånne spørsmål.
Jarmo Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 6523967[/snapback] Det skjedde ikke noe når jeg endra tittel. Vær vennlig og steng post
Anbefalte innlegg