Gå til innhold

Soundblaster 1024 live drivere


Anbefalte innlegg

Jeg spiller en masse gamle spill... jeg spilte en masse gamle spill for å vere mer korrekt.

men, jeg klarer ikke å få min soundblaster til å funke i gode gamle dos. ingen gamlere spill vill lage noe som helst lyd.

 

Lyst å ta frem igjenn spill som, daggerfall, another world, monkey island1/2 og pirates gold ++ en masse jeg ikke kommer på nå.

 

Noen vill kanskje si, gå på creative sin support side og last ned (nye)drivere. men saken er den, finner ikke noe som helt som ser ut til å fungere til mitt formål. det eneste jeg kan komme på er om det var enplass, di orginale soundblaster live 1024 driverne var. så jeg kunne lasta ned dem. for der er det vertfall med dos drivere.

 

Er det noen som har noen ideer? hva skal jeg gjøre, noen som kan hjelpe meg med di orginale driverne? takk på forhånd.

 

mvh. troyel

 

[ Denne Melding var redigert av: troyel på 2002-10-18 00:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis min hukommelse funker helt 100% (Ingen garanti :wink: så fikk du med en cd med drivere til liven. På den skal det en eller annen plass ligge en "DOS" katalog (Tror nå det var navnet). Der skal du nok finne drivere du kan bruke. Ligger de ikke direkte på cd'en (pakket mao), så kan det være du må installere de gamle driverene fra cd'en først.

Da *skal* dos driverene bli kopiert med i directory'et du valgte i en dir som heter ganske enkelt DOS eller DOSdrv eller noe slikt.

Lenke til kommentar

takk for gode svar

 

Jeg er klar over det med den orginale driver cd'n. men, jeg har da seffølgelig fåttil å rotet bort den.. det var derfor jeg lurte på hvorhenne jeg kunne laste ned den, eventuelt noen andre drivere.

 

Kommer fremdeles ikke så langt, kom akkurat på, drev å rota i system, at min integrerte lyd. er soundblaster kopitabel, viss jeg aktiverer den og kutter ut liven så kan det hende at den er mer glad i dos?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...