Chasseur Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Altså, istter å styerr her med cutenews, som går greit, men innmari ungvint å måtte sette inn <p class="p1> overalt, og avsutte, erstatte med <h class="h1"> osv, og jeg hadde spart evig mye tid på å bare sette inn <p class="p1"> øverst i body, og så la de andre tagene overstyre lenger ned, men er det "lov"? og funker det?
Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Du kan ikkje plassere h*-element inni p-element, nei. Kvifor må du sette p.p1 heile tida? Kva med å gi elementet rundt eit navn, for eksempel #innholdsfelt - og stilisere på denne måten: #innholdsfelt p { blablabla } Det vil i så fall påverke alle P-element inne i #innholdsfelt.
Chasseur Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Men, dæven, det var lurt. Men da kan jeg sette en h tag i diven som spesiferer at onten er blablabla osv?
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jepp, det kan du.. Strukturen blir noe slikt noe da: <div> <h2> <p> <p> Endret 20. juli 2006 av Jibril2k
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Strukturen blir slik, ikke koden.. Derfor jeg ikke lukker dem...
Arve Systad Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Er vel ikke påkrevd å lukke p. Heller ikke li. 6528774[/snapback] Sant det, men synest det er bedre kodepraksis å lukke alle element (med unntak av sjølv-lukkande element som img og link).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå