Gå til innhold

Bo på bondegård- Laptop u/nett - Hvordan overleve?


fxwz

Anbefalte innlegg

Skal tilbringe en ukes tid hos min tante som bor på landet. Skal selvfølgelig ha med meg laptopen, og skal prøve å leve livet som nerd med laptop uten internett.

 

Hva bør jeg bruke tiden min på nett til nå, for å kunne forhindre et enormt stort savn de kommende dagene. Her snakker jeg da om ting jeg bør laste ned o.l, og alt annet man mener er nødvendig.

 

Så langt kan jeg rutte med:

Spill som kabal, pinball etc.

iPoden min

 

Takker på forhånd for hjelpen :)

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal tilbringe en ukes tid hos min tante som bor på landet. Skal selvfølgelig ha med meg laptopen, og skal prøve å leve livet som nerd med laptop uten internett.

 

Hva bør jeg bruke tiden min på nett til nå, for å kunne forhindre et enormt stort savn de kommende dagene. Her snakker jeg da om ting jeg bør laste ned o.l

 

 

Takker på forhånd for hjelpen :)

6521788[/snapback]

Du kan jo kanskje gå ut og gjøre noe? Jeg bor på gård nå i 4 uker, og jeg har ikke akkurat problemer med å finne på noe? Er faktisk mulig å få seg litt frisk luft og :) Det er ganske godt egentlig :)

Lenke til kommentar

Har klart meg nesten uten nett og pc i omtrent 1 mnd jeg, vært hjemme en helg bare, ellers har jeg sittet på 40kbps og en steinalderpc noen få ganger. Det var hardt, men da gleder man seg ekstra til å komme hjem^^

 

Var også på en gård, til onkl'n min : p

Lenke til kommentar
tren. det er bra, hvis man er dataslave (note: ikke jeg), så har man godt av trim og da er en gård perfekt.

6521945[/snapback]

*skrive under*

 

Når jeg er på besøk/jobber til onkel, kan man nesten kalle det et helseopphold, jeg sitter nesten bare inne (bare nesten da..), og der er jeg nesten bare ute! Det er sunt å komme seg bort fra skjermen ja! :)

 

Gå tur med kuene ja.. :!:

Lenke til kommentar
Du kan jo feks. prøve kuvelting :D  Mens kuene står og sover løper du rett på dem så de velter. Så gjelder det og komme seg unna før kua spiser deg :ermm:

6522503[/snapback]

 

Det der grenser nesten litt til extremsport, kuer biter hardt! :hm:

 

Menne hvis det skal være uteaktiviteter kan jeg anbefale sånn derre hestesko kasting, det er sjovt.

 

Men sånn for sikkerhets skyld bør du ta med et par ruller av disse.

 

 

:love: sudoku

Endret av .patrick
Lenke til kommentar
Du kan jo feks. prøve kuvelting :D  Mens kuene står og sover løper du rett på dem så de velter. Så gjelder det og komme seg unna før kua spiser deg :ermm:

6522503[/snapback]

Kuvelting er jo noe av det mosomste man kan finne på på en gård.

 

Her er et alternativ til hvis det ikke er kuer, og bare sauer, legg dem på rygg å se dem sprelle for å komme på beina igjen, :yes: Så må du huske å velte dem tilbake og da, eller så kan de daue :innocent::thumbdown:

 

Ta med deg en gammal Harddisk, og øv på friidretts-øvelsen: HARDDISK-KASTING :D

Du finner øvelsen på de fleste store og små Lan-party`s.

 

Enig med deg der ".Patrick" sudoku ER UUNNVÆRLIG en plass uten Nett og PC,

Og forresten kuene gidder ikke bite deg hvis du velter dem, men husk ikke velt de med horn :p du vil sikkert ikke ha hornet opp i raua etterpå hvis du er langt ute på et jorde og ikke klarer å løpe unna OKSEN før det er for sent :-( *auau*

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...