Gå til innhold

S3 IS, FZ50, Sony H5? Kamera til rundt 5000.


Anbefalte innlegg

Når det fyres av slike summer synes jeg at 1300 ikke er så mye, eller det jeg prøver å si er at jeg hater å kjøpe noe dårligere bare fordi det er billigere, det er snakk om en relativt lav prostent mer, om vi ser helepakka under ett. Men i følge han JP duden på forumet har jeg til over helga å slå til på Zoomen på.

Han sier forresten også at det er minst en uke til kameraene blir sendt ut, og med litt uavhentedtid såer jeg i boks.

 

Men du lukter ikke på alternativet i det heletatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere av mine kameraer lukter ganske vondt (russisk kameralukt), så jeg lukter helst ikke på kameraene mine i det hele tatt. Personlig kjøper jeg bare utstyr kontant, så jeg stiller meg litt annerledes, og vet egentlig lite om hvordan det fungerer å la ting ligge på posten.

Jeg synes du bare skal bestille, jeg. Det er jo ikke sikkert at du kommer til å bruke telezoomen så ofte, og hvis du gjør det, så får du sikkert 1000 for den brukt også. Du taper med andre ord ingenting på kjøpe den. Tvert i mot, du får en "gratis" prøve på om lange brennvidder er noe for deg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hehe, helvette da.

 

Greit, men, det eneste som nå plager meg er, hvordan vil Nikons nye D80(?) stille seg mot Sonys... Men det vet vel ingen, dog når noen sier selv D70S er et bedre kamera enn Sonyen, da vil sikkert oppfølgeren knuse den.ARGH

 

Ja, jeg er barnslig

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Ja, dette må slutte et sted. Jeg husker at vi sjelden diskuterte hvilke merker som var best før i tiden. Det var jo altid hvor mye penger du kunne putte i fet optikk som betydde noe for resultatet, så det ble litt annerledes. Program var de de færreste modeller som hadde, og vanlig A var den vanligste modus å finne på de rimeligste kameraene.

Lenke til kommentar
75-300'en er nok Sonys egen, altså et (Konica) Minolta-design. Etter hva jeg har lest er den grei, men ikke på høyde med den berømmelige Sigma 70-300 APO.

6571548[/snapback]

 

Konica Minolta designet svært få zoomer, det er stort sett bare fastopptikken som var gamle Minolta konstruksjoner i Konica Minolta sitt system. Zoomene var/er Tamron konstruksjoner med Konica Minolta merkelapp.

Lenke til kommentar
75-300'en er nok Sonys egen, altså et (Konica) Minolta-design. Etter hva jeg har lest er den grei, men ikke på høyde med den berømmelige Sigma 70-300 APO.

6571548[/snapback]

 

Konica Minolta designet svært få zoomer, det er stort sett bare fastopptikken som var gamle Minolta konstruksjoner i Konica Minolta sitt system. Zoomene var/er Tamron konstruksjoner med Konica Minolta merkelapp.

6592728[/snapback]

Tja, de hadde da sine egne G series objektiver da.

 

Pluss noen zoomer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...