ElmotriX Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 vel.. jeg er exulted med min lvl 52 tauren hunter (han levlet fra lvl 51 - 52 på AV quests og marks) ingen big deal realy.. drit enkelt å få rep der nå
Xtra Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 takker har ett par som vil heale meg får vel nesten søke pvp guild av er så imba vanskelig for warrior løpe inn whirlwind dø men alt kan forandre seg med healer ca hvor mye av ville du anslå att jeg må spille for og bli exalted vis jeg spiller med ett medium skills nivå. 6517434[/snapback] En venn av meg Spilte bare AV i en uke og gikk fra friendly til exhalted.. 6517578[/snapback] Nuvel er bare å spille 12hour+ hver dag i 6-7 dager (i AV altså) så går det lett. Ikke det at det var slik jeg gjorde det
Amon Amarth Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 takker har ett par som vil heale meg får vel nesten søke pvp guild av er så imba vanskelig for warrior løpe inn whirlwind dø men alt kan forandre seg med healer ca hvor mye av ville du anslå att jeg må spille for og bli exalted vis jeg spiller med ett medium skills nivå. 6517434[/snapback] En venn av meg Spilte bare AV i en uke og gikk fra friendly til exhalted.. 6517578[/snapback] Nuvel er bare å spille 12hour+ hver dag i 6-7 dager (i AV altså) så går det lett. Ikke det at det var slik jeg gjorde det 6517997[/snapback] Jammen bra du ikke overdriver da... spiller du 12t + i 3 dager maks, og du er hele tiden i AV så er du exhalted (sett at du leverer inn rep tingene)
Xtra Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Nuju, er ca 1-2 timer ventetid på servern vår, + dette var FØR rep ble mongo enkelt å farme. Så det stemmer sånn nogenlunde, dog ikke nå.
Adversary Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer til deg da, husker at det var et slit å få mine characters exhalted i AV. Men det er lettt å bli exhalted i AV i forhold til AB og WSG, selv er jeg exhalted i AB med warrioren snart, tar tid uten coop!
Dʋgɢtung Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Slik som det er nå, får jeg rundt 1,5k rep for hver AV-runde jeg er med i. Det har vist seg å virke ganske så nøyaktig faktisk, men det er jo ingen fellesnevner for alle serverene. Det er snakk om noen AV'er, men som oftest er det lite problem å slå alliance på Dentarg i alle fall. Gratulerer til trådstarter forresten
gullf1sk Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Seriøst?Class? Server? :S 6517771[/snapback] Tok meg en og en halv uke fra 0 rep med Stormpike til Exalted. Alliance warrior på Stormrage. Skal nevnes at Alliance vinner de fleste AV på den serveren, tapte AV bare en gang i løpet av grindinga.
Cannabiskopen Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kom med tips om hvordan dere får fort exalted med AV! Med min lvl 53 shaman får jeg gjerne ikke mer enn ett par hundre rep på noen få timer. Har vel med at vi alltid taper da
Venerable Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hvofor i alle dager gidder dere å bli exalted på lvl 52 og 59? Å kjøre en runde på 51 for å få hovedquesten gjort er greit nok. Men å faktisk farme rep før 60 forstår jeg ingenting av. Hvorfor ikke bare bli 60 først? Det øker jo faktisk sjangsene for å vinne de gangene du er med.
nazrm Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Fant denne siden her.. hmmm... http://www.monthsbehind.com/ -.-
Kanetheheatsink Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 men det var ganske unødvendig å lage en tråd om noe som 90% av dette forumet har vært i over 1år nå. 6517217[/snapback] Hvor får du det tallet fra?
hinduuu Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 59 og exalted er ikke mye imponerende i mine øyne, har selv en venn som var lvl54 druid og var exalted, og litt over revered med wsg.
Thewiz Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hva er forresten den raskeste AV runden dere har spillt? Den raskeste jeg har vært med på var 22 minutt og jeg var med fra starten (vi vant ) 6517935[/snapback] Den lengste varte en uke. :/
værdama Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hva er forresten den raskeste AV runden dere har spillt? Den raskeste jeg har vært med på var 22 minutt og jeg var med fra starten (vi vant ) 6517935[/snapback] Den lengste varte en uke. :/ 6704435[/snapback] o.O tenk og mye rep de som vant fikk da vist dem hadde vært med fra starten. men det er jo fysisk umulig.. hadde jo kolapset på halveien. Men angående Exalted jeg ble exalted i går natt eller exalted og exalted jeg mangler 28 rep fra exalted:P men kan noen gi meg en Tuf build? er ikke helt sikker selv.
Pjakk Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Man kan vel klare å bli exalted med ab, av og wsg på en uke hver uten problem. Har man en god premade på ab og wsg så klarer man greit å få 6k rep om dagen hvertfall med mye spilling..
Loeve Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Fant denne siden her.. hmmm... http://www.monthsbehind.com/ -.- 6703990[/snapback] Err, hva var tingen med den sida? At de hevdet at de var måneder foran andre når de er on par med resten av hardcore-gjengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå