Gå til innhold

Ny mobil - Qtec 9100


Anbefalte innlegg

Jer ser meg nødt til å kjøpe meg ny mobil nå. Har liggende en Dallab DP900 Pocket PC, og må innrømme at jeg er blitt ganske godt bitt av pocket pc. Er ikke fornøyd med Dallab'en, dette pga at det bare er tastatur på sjermen.

 

Går rundt å vurderer sterkt å kjøpe meg en QTEC 9100.

 

Har hørt at det er dårlig lyd-kvalitet i denne. Dette er for meg ikke så veldig viktig siden jeg sender mest sms og epost. Kommer i tillegg til å bruke BT handsfree stort sett hele tiden.

 

Er det noen her som har 9100'en selv, som kan fortelle meg om det stemmer med dårlig lyd osv?

 

Er det noen andre svakheter i telefonen? Noen plagsomme småbugs osv?

 

Takker for alle svar.

 

(Brukte ikke ny mobil-malen siden jeg vet hvilken mobil jeg ganske så sikkert skal ha meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den og er strålende fornøyd... (bare at den er altfor avansert for meg :p)

 

Lyden er helt ok, ikke den beste, men holder i massevis.

Ellers er tastaturet ett av de bedre jeg har vært borti og den har jo både Word og flere andre nyttige programmer innstalert.

 

BT handsfree har jeg prøvd kun en gang på den, med en Nokia HS36W eller noe sånt og det fungerte strålende.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den fordi jeg har virkelig sansen for avanserte duppeditter... :p

 

Men bruker verken Word, Excel, PDF-reader eller noe av tingene den har...

 

Eneste er en sjelden gang surfing på forumet via den, sjekke mail og kanskje MSN, og de funksjonene (unntatt den første) fungerer mer enn bra nok på min Sony Ericsson K800i i dag.

 

(Er faktisk mer fasinert av en Nokia 8910 enn min K800 :p)

Lenke til kommentar

Må kalibrere skjermen litt ofte. Men dette er nok bedre på nyere modeller, en kompis sendte inn sin og når den kom tilbake var skjermen god som gull.

 

Lydkvaliteten på tlf er helt fin den. Men BT headset er litt dårligere, dvs det er vel avstanden tlf - headset som er dårlig. Så vær obs der. (Plantronics BT headset)

 

Kan være greit å kjøpe et "cover" til tlf, da plastikken rundt fort begynner å flasse av, og det ser ikke særlig pent ut. Finnes både plast, lær og aluminiums cover :)

 

Ellers er det en fin dupeditt, veldig greit med WLAN, og veldig fint med muligheten til å se nesten alt du kan på en PC på denne. Anbefaler et minnekort først som sist :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...