Gå til innhold

Sitter her med en ny K800i...


Anbefalte innlegg

...men kan ikke bruke den fordi den er låst :cry:

Jeg slo til på tilbudet til Elkjøp på 999,- med 12mnd tele2 mobilplus, men siden jeg skulle overføre nummeret mitt fra chess må telefonen ligge å støve til 31. juli. Lite gøy...

 

Har sett etter opplåsing, men ser ut som du trenger en spesiell kabel for å få det til å funke.

Elendig opplegg med den låsingen. Jeg synes det burde være nok med at jeg må betale for abonnementet i et år. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg gjorde når det skjedde for 2 år siden med meg når jeg hadde netcom og skulle til telenor var å ringe telenor og få koden for å låse den opp fra dem.

Det kunne kanskje funke i ditt tilfelle også, ring den nye leverandøren

6512555[/snapback]

 

Kanskje, men sånn jeg har forstått det må det mer til enn bare en kode for å låse opp k800i.

Lenke til kommentar
Kanskje, men sånn jeg har forstått det må det mer til enn bare en kode for å låse opp k800i.

6512615[/snapback]

Skader ikke å prøve?

6512632[/snapback]

 

Hørte med tele2 nå, og de kunne/ville ikke gjøre noe. Siste håp er unlockshop.no som holder til her jeg bor. Hvis ikke han kan gjøre noe får jeg bare smøre meg med tålmodighet.

 

Uansett, takk for tips ;)

Lenke til kommentar

Hørte med tele2 nå, og de kunne/ville ikke gjøre noe. Siste håp er unlockshop.no som holder til her jeg bor. Hvis ikke han kan gjøre noe får jeg bare smøre meg med tålmodighet.

 

Uansett, takk for tips ;)

6512853[/snapback]

 

 

Det synes jeg var dårlig service :hrm:

hos telenor kan du få koden(e) med en gang du har bundet deg opp til ett abo, noe som er veldig god service :)

 

men ja, mulig det er flere koder, det var 2koder på min 6280.

Lenke til kommentar
ring tele 2 flere ganger, kommer bare ann på hvem du snakker med, bare si ifra at du har bundet deg for 12 mnd, jeg og noen kompiser har gjort det før, mange gir deg operatørlås koden viss de ser du er bundet uansett =)

6527322[/snapback]

 

takk for tips, men fortsatt ingen kode å få. Har prøvd 2 ganger med forskjellige folk pluss en mail, men de vil ikke gi meg noen kode. De sier at det er så strengt hos de at de ikke kunne gi meg koden!? Prøvde å forklare at jeg er bundet til de og at jeg kommer til å bruke det abonnementet, men til ingen hjelp. Møkk...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

6533282[/snapback]

 

 

bare slett i vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...