Gå til innhold

På jakt etter ny Ungdoms/Mp3-Mobil? Sjekk her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og for å gjøre musikk-biten komplett har SE lagt ved en AV-kabel, som gjør at du kan koble mobilen rett til stereoanlegget ditt! :cool:

 

Da har du vært heldig. Denne kabelen følger vanligvis ikke med har jeg forstått. Jeg fikk den heller ikke med.

 

...eller er det jeg som har blitt lurt? :hmm:

Lenke til kommentar
Takket være denne tråden til Mathia har jeg valgt å gå for SE W810i jeg også.    Bra oppsummering i posten din. Overbeviste meg.

Hehe, veldig hyggelig med positiv feedback :D

Det er dessuten til stor glede for meg å kunne være til hjelp :)

 

 

Og for å gjøre musikk-biten komplett har SE lagt ved en AV-kabel, som gjør at du kan koble mobilen rett til stereoanlegget ditt! :cool:

 

Da har du vært heldig. Denne kabelen følger vanligvis ikke med har jeg forstått. Jeg fikk den heller ikke med.

 

...eller er det jeg som har blitt lurt? :hmm:

6556521[/snapback]

 

Hmm, sovidt jeg har fått med meg skal en AV-kabel være en del av salgspakken.

Amobil.no fikk iallefall med en med sitt testeksemplar.

Denne gangen har Sony Ericsson også lagt ved overgang fra telefonen til phono-plugger du kan stikke rett i stereoanlegget ditt.

 

Jeg ser på beskrivelsen på prisguiden at telefonen bare støtter Memory Stick Duo. Jeg antar dette inkluderer Memory Stick Pro Duo også.

Jepp, den støtter Memory Stick Duo Pro også :cool:

Endret av Mathia
Lenke til kommentar

Var nettopp bortom min lokale Elkjøp, og der kostet telefonen 3699,- uten abb.! "Svindel!" tenkte jeg, så jeg kjøpte den på nettsiden deres for 2980,- inkl. frakt. :)

 

Edit:

Jepp, den støtter Memory Stick Duo Pro også

 

Nydelig. :cool:

 

Noen som forresten vet hvor lang tid det tar før jeg får telefonen? Om de sender fra nærmeste lager, og kanskje jeg får den i morgen? :dribble:

Endret av Midi
Lenke til kommentar

Men den er nok så altfor dyr for de fleste. Men jeg skjønner hva du mener. Selv har jeg ikke prøvd N91, bare min egen w810i, og synes kvaliteten er ekstremt bra. Sitter å hører på radio på den nå. :)

 

Er de øreproppene gode i øra?

 

De er ikke ubehagelig å ha i øra, men du må presse dem langt inn i skalla di.

:p

Endret av Midi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...