ekwathne Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg spiller for tiden Need for speed underground 2. Jeg har lastet ned en savegame fra nettet ettersom jeg bare vil fikse opp biler og ikke kjøre uendelig med løp for å få nye deler, problemet mitt er at jeg ikke vet er hvor jeg skal plassere filen i spillmappen. Noen som kan forklare meg hvor den skal plasseres? Mvh Erling
Cerb Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg spiller for tiden Need for speed underground 2.Jeg har lastet ned en savegame fra nettet ettersom jeg bare vil fikse opp biler og ikke kjøre uendelig med løp for å få nye deler, problemet mitt er at jeg ikke vet er hvor jeg skal plassere filen i spillmappen. Noen som kan forklare meg hvor den skal plasseres? Mvh Erling 6507765[/snapback] Save mappen til Need for speed ligger inne på my documents. Tror jeg vertfall Endret 17. juli 2006 av Cerb
ekwathne Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Save mappen til Need for speed ligger inne på my documents. Tror jeg vertfall 6507772[/snapback] Jeg har sett der men der er det ikke, riktignok er det der de lagres på Most Wanted men ikke Underground 2. Someone knows?
ttt Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Vi har hatt ein god del tråder om dette. Søkemotoren er ikkje bare til pynt C:\Documents and Settings\*Din brukar*\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2 Edit: Eg må vel flytte denne tråden til rett kategori. Konkrete spørsmål av denne typen skal under "Spørsmål og svar". Endret 17. juli 2006 av ttt
ekwathne Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Vi har hatt ein god del tråder om dette. Søkemotoren er ikkje bare til pynt C:\Documents and Settings\*Din brukar*\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2 Edit: Eg må vel flytte denne tråden til rett kategori. Konkrete spørsmål av denne typen skal under "Spørsmål og svar". 6507856[/snapback] Tusen takk for svar ttt Dette er jo "spørsmål og svar" kategorien. Forum > Spill > Spørsmål og svar - PC
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Eller du skriver "%appdata%" i kjør under startmenyen.
ttt Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Den låg vel under "Diskuter spill og tilbehør - PC" før eg flytta den hit. Eller er det eg som roter no. Jaja, tråden er i alle fall i rett kategori no. Lykke til med spelet.
ekwathne Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Den låg vel under "Diskuter spill og tilbehør - PC" før eg flytta den hit. Eller er det eg som roter no. Jaja, tråden er i alle fall i rett kategori no. Lykke til med spelet. 6507927[/snapback] Da er vi enige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå