Gå til innhold

Titan quest - installasjons problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal prøve å installere Titan Quest så får jeg opp denne feilmeldinga:

Error Code: -5003 : 0x5

Error Information:

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1814)

PAPP:Titan Quest

PVENDOR:Iron Lore (##ID_STRING32##)

PGUID:412B69AF-C352-4F6F-A318-B92B3CB9ACC6

$11.50.0.42618

@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 232.64

Det skjer mens instalsheild loader helt i begynnelsen. Får installert det på en anna pc jeg har, så det er ikke no galt med cdn. Den andre pcn er så dårlig at jeg ikke får spillt spillet der. Begge dataene bruker Winxp med servicepack 2.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, har du problemer med å instalere andre ting?  I såfall kan det vær et minne problem

6503465[/snapback]

Har ikke hatt noen problem med andre spill eller programmer. Har 2gb med minne så det sku ikke være no problem...

Skrevet

Civilix det er vel ikke mye feil fra windows sin side.

Men installasjon til Titan Quest har vært problematisk for mange, du bør som sagt lese litt på titanquest.net

Skrevet
Civilix det er vel ikke mye feil fra windows sin side.

Men installasjon til Titan Quest har vært problematisk for mange, du bør som sagt lese litt på titanquest.net

6505174[/snapback]

Har lest en del inne pa forumet der, men fant ingen andre med det samme problemet. Reinstallerte windows og da fikk jeg installert spillet

Skrevet
Godt å høre at det ordna seg, selv hadde jeg ingen problemer.

Du får satse på at du ikke får problemer i spillet da.

6506778[/snapback]

Nå har jeg spillt en stund, og det her spillet burde ikke blitt sluppet på ett par mndr.... Har klikka 3 ganger til nå, og da det klikka for første gang så måtte jeg faktisk laste ned en crack for å få spillet til å starte igjen... (sto no om at noe kopibeskyttelsesgreier ikke klarte å starte)

Er helt på trynet at man må cracke ett original spill for å få spillt det! Gjør nok det samme som med X3 (Det starta ikke engang...) , leverer spillet tilbake og laster det ned uten kopibeskyttelse istedet...

Skrevet

Kan være en idé å patche spillet også. Har hjulpet på crashene for mange. Men Titan Quest bruker Securom så vidt jeg vet, og det er iallefall bedre enn Starforce skiten som X3 bruker ..

Skrevet
Er helt på trynet at man må cracke ett original spill for å få spillt det! Gjør nok det samme som med X3 (Det starta ikke engang...) , leverer spillet tilbake og laster det ned uten kopibeskyttelse istedet...

6508076[/snapback]

?... hæ? Nå har du vært snill gutt og kjøpt spillet, men fordi kopibeskyttelsen ikke trives sammen med PC-en din (som forøvrig ikke er laget av Iron Lore), så går du hen og leverer spillet tilbake og laster det ned ulovlig etterpå? Er det en form for stille protest? Tviler på at det virker...

Kan du ikke heller beholde spillet og laste ned cracken som fikser feilen din? Så har du spillet lovlig, samtidig som du kan legge bort DVD-en... Så blir alle glade.. ;) Jeg synes nå Iron Lore har laget et veldig underholdende spill, det har stort potensiale og Iron Lore fortjener virkelig å få betalt for den gode jobben de har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...