Gå til innhold

Quitta guilden etter første raid run

Anbefalte innlegg

Skrevet
og ærlig talt.. den turbanen er ikke noe du skall samle på som prest uansett..go og fetch noe healing gear så du ivertfall kan dra noen turer i MC, noe jeg synes er MINIMUM nå tildags etter at de fleste servere har endel guilds som ivertfall har neff på farm med bind for øya.

6511617[/snapback]

Det finnes faktisk shadowpriests der ute. og selv holy priests trenger damagegear hvis de skal kunne farme mer effektivt... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som priest så er man dessverre tvungen til å gå for blåe items da de få epic itemsa som er cloth og dmg/healing somregel blir bydd på av mange andre. Damagepriest er dyyyyrt dkp-messigt så jeg forstår godt de som ønsker seg slike items inntil man får god nok råd.

Skrevet

HAHAHAH. Må bare le av tråstarter.

1. Du spiller uten team-speak, når det er et krav av guildet.

2. Du blir forbanna av en blå-drop, som dog er bra, men ikke så bra.

3. Du leaver guilden pga det.

4. GM beklager, og du driter i det.

5. GL med ditt neste guild xD

Noe ala dette skjedde i et lettere trøblete ZG run, da Overlord Crimson Band gikk til en rogue :/ (Litt dårlige loote-måter ftw) Jeg var MT, og blei litt forbanna, men GM kom etterpå og beklaget personlig. Seff er det greit ;D (Jeg fikk ZG-enchant på det runnet og, så hvem bryr seg)

Skrevet
HAHAHAH. Må bare le av tråstarter.

1. Du spiller uten team-speak, når det er et krav av guildet.

2. Du blir forbanna av en blå-drop, som dog er bra, men ikke så bra.

3. Du leaver guilden pga det.

4. GM beklager, og du driter i det.

5. GL med ditt neste guild xD

Noe ala dette skjedde i et lettere trøblete ZG run, da Overlord Crimson Band gikk til en rogue :/ (Litt dårlige loote-måter ftw) Jeg var MT, og blei litt forbanna, men GM kom etterpå og beklaget personlig. Seff er det greit ;D (Jeg fikk ZG-enchant på det runnet og, så hvem bryr seg)

6512508[/snapback]

1. det var ikke et krav.

2. lederene skjulte droppet så noen annen fikk det.

3. der har du faktisk riktig.

4. Det er bra gjort fordi slik kan du ikke ha det etter å ha hvert trialist i 1måned.

5. Han kommer til å finne seg en god guild :thumbup:

Skrevet (endret)

Noe lignende skjedde i et guild jeg var i, vi hadde et guild run, en paladin rollet på et våpen, roguen ble dritt sur, og faren(til roguen) som også var i guildet ble dritt sur,bannet og steikte på ts og leava. Meget overraskende reaksjon, og fantastisk barnslig, en del i guilde ignoret også paladinen med en gang, men faren kom tilbake senere. Men moralen er at FOLK GJØR FEIL, og det bør ikke være en slik big deal. Det ser jo ut som gl favoritiserte dama si, som nok MANGE her hadde gjort, men å stikke pga noe sånt er rett og slett tull. Skjer det gang på gang derimot blir det jo en annen sak, eller viss han ikke sier unnskyld. Folk må lære seg at feil skjer, har truffet så mange som setter en person på ignore straks han gjør en feil, tragisk :|

Endret av Crispin
Skrevet

Det er ene og alene DIN feil (trådstarter)

DU lastet ikke ned TS etc... etter at dem hadde sagt at dem kom til å bruke det

DU godtok ikke lederen sin unnskyldning

DU Stakk fra guilden...

Gå å grin til noen som bryr seg.

Skrevet (endret)
Det er ene og alene DIN feil (trådstarter)

DU lastet ikke ned TS etc... etter at dem hadde sagt at dem kom til å bruke det

DU godtok ikke lederen sin unnskyldning

DU Stakk fra guilden...

Gå å grin til noen som bryr seg.

6515704[/snapback]

Til alle dere som lager trasige carebear innlegg som det over:

Go fuck a duck. Håpløs retard holdning det der.

De sa de skulle bruke TS, so what? Såvidt jeg forsto var det ikke snakk om noe ultimatum her. "Get TS or you wont get a shot at loot"

Det betyr ikke at trådstarter ikke skal få vite hva som dropper, og om han hadde linka drops på raidchat på alle andre bosser, hvorfor var det så vanskelig å gjøre det igjen? Fordi konen til raidleadern ville ha itemen.

Det har allerede blitt sagt før, ja. Jeg hadde nok blitt mektig irritert om noen hadde gjort det samme med meg, om jeg hadde leavet guilden er en annen sak. (Hadde kommet an på hvordan jeg likte meg der)

- Naz

Endret av nazrm
Skrevet

For meg høres det ut som om du bare kan velge å vrake i guilder:S

Selv spiller jeg rogue og jeg har hatt det utrolig vanskelig med å komme inn i den guilden jeg er i nå(Kjører MC, ZG, Onyxia og AQ20). Jeg hadde aldri quitta en guild på grunn av noe sånt for jeg har ikke sjanse til å komme inn i noen like bra guild..

Hvis du kan komme inn i en annen bra guild så er det helt greit for meg hva du gjorde, men hvis du er guildløs nå burde du angre;)

PS: Guilden min er svensk så jeg må late som om jeg er svensk i tillegg:P

Skrevet

Jeg kan vel ikke akkurat velge og vrake i guilder. Men dagen etter ble jeg forespurt av et ZG/MC guild om jeg ville være med. Men de var litt for hardcore med krav om minst ett raid i uka så jeg takket nei. Er gift og har barn så det passer ikke for meg. Av og til har jeg tid til å sitte i timesvis men som regel ikke mere enn 2-3 timer.

Til dere som synes at jeg syter så gjør jeg ikke det. Ville bare fortelle om denne opplevelsen og høre hva andre mente. Er forresten med i en ny guild nå men den er ganske nystartet. Og en ting til, selv om jeg ble forbanna da jeg ikke fikk sjangsen til å rolle så hverken bannet jeg eller kalte andre for stygge ting. Jeg fortalte dem bare at jeg ikke kunne akseptere det som skjedde og at jeg ikke stolte på enkelte av dem.

Skrevet
Jeg kan vel ikke akkurat velge og vrake i guilder. Men dagen etter ble jeg forespurt av et ZG/MC guild om jeg ville være med. Men de var litt for hardcore med krav om minst ett raid i uka så jeg takket nei. Er gift og har barn så det passer ikke for meg. Av og til har jeg tid til å sitte i timesvis men som regel ikke mere enn 2-3 timer.

Til dere som synes at jeg syter så gjør jeg ikke det. Ville bare fortelle om denne opplevelsen og høre hva andre mente. Er forresten med i en ny guild nå men den er ganske nystartet. Og en ting til, selv om jeg ble forbanna da jeg ikke fikk sjangsen til å rolle så hverken bannet jeg eller kalte andre for stygge ting. Jeg fortalte dem bare at jeg ikke kunne akseptere det som skjedde og at jeg ikke stolte på enkelte av dem.

6519542[/snapback]

Doh! 1 raid i uka er ikke spesiellt 'hardcore' though. De som kaller seg hardcore raider opp imot 7 dager i uka (ikke vi altså)...

Hvis du ikke har tid til å sitte mer enn det ville jeg anbefalt å ikke ha noe end-game raiding guild. Det blir rett og slett for liten tid..

Skrevet

Altså, er det noen av dere som raider som har masterlooter som sier "Azuresong mageblade, Arcanist robe dropped, whisper me with bids" på vent og det er det?

Standard praksis er vel at drops linkes i raidchat, slik at man kan sjekke stats, sjekke hvordan de ser ut, linke dem i guildchat, linke dem til kompiser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...