Gå til innhold

Gainward GeForce 6600 256MB=svart skjerm


Keioss

Anbefalte innlegg

Kjøpte Gainward GeForce 6600 256MB (AGP)hos komplett, puttet det inn i maskinen etter å ha fjernet gamle drivere, men får intet bilde på skjermen. Kommer heller ikke noen pip når oppstarts-sekvensen skal være avsluttet. Viften på kortet går og led'en på skjermen lyser i ett sekund når jeg kobler i skjermkabelen. HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte Gainward GeForce 6600 256MB (AGP)hos komplett, puttet det inn i maskinen etter å ha fjernet gamle drivere, men får intet bilde på skjermen. Kommer heller ikke noen pip når oppstarts-sekvensen skal være avsluttet. Viften på kortet går og led'en på skjermen lyser i ett sekund når jeg kobler i skjermkabelen. HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!HJELP!

6502106[/snapback]

Jeg kjøpte en gang et ATI 9800Pro skjermkort som jeg skulle bruke med et Abit KG7-Raid hovedkort. Det viste seg at skjermkortet rett og slett ikke funket på dette hovedkortet. Fikk bare svart skjerm. Men funket fint på annet hovedkort.

 

Test skjermkortet i en annen maskin før du konkluderer med noe.

Lenke til kommentar
Har flashet hovedkortet og har tenkt på å koble til strøm, men det er ikke tilkoblingsmuligheter for det på kortet.

6502173[/snapback]

Sjekk om det er uttak bak på kortet for strømplugg. Er ikke sikker på om 6600GT har egen strømtilkobling.

6502188[/snapback]

 

 

Det er ikke det, dette er et 6600 uten GT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...