Gå til innhold

Hvor skal strømbryteren kobles på her?


Rindis

Anbefalte innlegg

Hei! Driver og setter sammen en gammel pc til min søster, og har funnet et gammelt hovedkort jeg tenkte å bruke. Det eneste problemet er at jeg finner ikke ut hvor jeg skal koble på strømbryteren. Har prøvd et par steder, men det som skjer er at pc'en starter så fort jeg skrur på strømforsyninga. Ligger ved et bilde av hovedkortet. Blir ganske bra hvis man zoomer. Noen som vet hvor jeg skal koble på denne bryteren?

 

På forrhånd takk for alle evt. svar :)

 

http://i57.photobucket.com/albums/g232/rindis/IMG_1174.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte på det jeg og, men jeg vett desverre ikke hva det heter. Tok det ut av en gammel pc for en stund siden og har ingen eske ellerno til det. Kan ikke se det står noe på det heller, annet en det som står på de sorte "brikkene" på det. :)

Lenke til kommentar

Som du ser så er det skrevet med liten tekst kor pluggene til dei forskjellige bryterene/lysa skal settes. Sett powerknappen, reset osv på dei rette posisjonene her.

 

Grunnen til at pcen starter opp med ein gang du setter på power kan være innstillinger i bios som seier at den skal starte med ein gang den får strøm.

Lenke til kommentar
Takk for hurtige svar her! Får prøve meg fram litt til jeg da. Har hørt at det kan være skadelig for hovedkortet hvis man setter på ting feil, så er du sikker på at din metode er trygg lancaster? :)

6502035[/snapback]

bare gjør det "lancaster" beskrev. det du gjør er bare kortslutter pinner, det er egentlig det PC brytter gjør......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...