Gå til innhold

Hovedkortet kortsluttet, kan noe annet ha gått med


Anbefalte innlegg

Mistet for en tid tilbake en skrue under hovedkortet og det kortsluttet. Måtte kjøpe nytt, men etter dette har pcen begynt å klikke når jeg spiller css. Den bare låser seg, så kommer det bluescrenn, så rebooter den.

 

Har kjørt memtest 86 og fikk 2 "feil" som jeg har lagt ved.

 

Er det noen mulighet for at rammen også er litt skada etter kortslutningene?

post-82284-1152995561_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Får du feil i memtest..vil du få enda verre problemer ved høy belastning i Windows (typisk spilling).

Så ja.. jeg tror RAM'en din bør byttes.. Om de ble skadet ifbm. kortslutning av hk er ikke usannsynlig..

Lenke til kommentar

Quoter fra en av de andre topicene dine:

det pleier som oftest å komme når jeg spiller css.. da plutselig låser alt seg og den blåskjermen kommer opp.

6495488[/snapback]

 

NØYAKTIG det der problemet hadde jeg også etter at jeg satte ny ram inn i maskinen min for to dager siden, dette viste seg å være feil instillinger på rammen + feil instillinger på cpu'en, sikkert det som gjør det hos deg også.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Hva gjorde skruen under Hovedkortet da?

 

Fra spøk til alvor. Det er ikke lurt å skru en skrue i kabinettet slik at den får direkte kontakt med hovedkort. Da blir det kortsluttning.

6498107[/snapback]

 

 

Tror du jeg er helt idiot eller. Skrua løsna fra et eller annet og falt bak hovedkortet under frakt

Lenke til kommentar
Quoter fra en av de andre topicene dine:
MiljO,15/07-2006 : 13:36]det pleier som oftest å komme når jeg spiller css.. da plutselig låser alt seg og den blåskjermen kommer opp.

6495488[/snapback]

 

NØYAKTIG det der problemet hadde jeg også etter at jeg satte ny ram inn i maskinen min for to dager siden, dette viste seg å være feil instillinger på rammen + feil instillinger på cpu'en, sikkert det som gjør det hos deg også.

6498372[/snapback]

 

Hva eksakt gjorde du for å fikse det a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...