BigJackW Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hei Vi har nettopp fått kjøpt (importert fra tyskland) en mercedes-benz ml 270 cdi, og da er det selvfølgelig Tysk instruskjonsbok Finnes denne på nettet på svensk, dansk, norsk, eller engelsk et sted ?
Forumforumforum Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Spør din lokale forhandler av MB edit: hvorfor importerte dere ikke AMG'n ? Endret 15. juli 2006 av espennyh
BigJackW Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Spør din lokale forhandler av MB edit: hvorfor importerte dere ikke AMG'n ? 6497397[/snapback] Var ikke vi som importerte Var forhandleren Men uansett, finnes den ikke gratis på nette her et sted ? Tror den boka koster rundt 1k
Tee-Zee Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Fattern kjøpte hvertfall til Merca si når han henta den.. (E 320 CDI), siden ingen av oss er stødige i tysk.. Men hvis man har kjøpt bil til 400.000, så burde man kunne spandere en tusing på instruksjonsbok.
Pantera Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Tror den boka koster rundt 1k Trur ikke den koster så mye.....rundt 3-400 kr kanskje. Men sjekk nærmeste Mercedes forhandler, så få du nok tak i den. Har du flaks, så har de boka inne, hvis ikke kan det fort ta et par mnd å få bestilt den. Tviler på at du finner den gratis på nett. Pantera
Jarbra Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hei. Hva er det du lurer på i instruksjonsboken som er så viktig at du trenger den på norsk? Jeg har også en importert Mercedes (Brabus ML), og jeg skjønner det jeg trenger å skjønne i instruksjonsboken. Og ikke kan jeg tysk heller. PS: Du finner kanskje brukermanual til bilen din her: http://www.manualsunlimited.com MvH Jarbra Endret 17. juli 2006 av Jarbra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå