angry_norwegian Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Tok to bilder av en spiller som dukker i turret, men likevel kan skyte. Det er umulig å snipe ham, og han skjøt og styrte turreten som vanlig. Er dette en velkjent bug?
Jonulf Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg har aldri sett noe lignenede. Mulig det bare er spillet som har hengt seg opp litt på en måte slik at han egentlig har reist seg opp etter at han dukket, men for deg ser det ut som om han har dukket.
angry_norwegian Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Jeg mener jeg også har støtt på dette problemet da jeg skulle snipe en på det andre laget, og han syntes ikke. Jaja, får ta noen flere screenshots om jeg ser det igjen og rapportere til EA eller DICE...noen som vet om de har et forum for det?
MrLee Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 jeg har også opplevd det og har eksperimentert med om dem crouchspammer for å få det til?
angry_norwegian Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Egentlig er det ikke så dumt, for hvis jeg virkelig hadde vært i et slikt kanontårn, hadde jeg nok dukket hodet godt ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå