Gå til innhold

Patch failed. V1.3 FULL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har kjøpt BF2 idag, og tenkte jeg skulle patche det. Jeg laster patchen, begynner å installere... Patch failed! Lastet ned fra en annen plass... Patch failed! Leste rundt på nettet etter hva som kunne være galt, fant ett par hundre metoder, og har brukt 6 timer nå på å finne ut av det, men nei, skulle ikke funke. Jeg blir svett av at EA kan lage noe så crappy! Vel, noen som har løsningen til meg? Jeg har bra med diskplass (4 partisjoner som alle har over 20gig ledig plass). Jeg har gjort de fleste metodene (blandt annet der man henter filer fra Temp mappa, men problemet der lå i at det skulle være 12 filer, jeg fant 10, og manglet patch.exe ^^)

Noen som har ett fint innspill i hvordan jeg kan gjøre dette, beynner å bli utrolig trøtt, sliten, og irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva du kan gjøre...

men meld deg inn her www.battlefield2.no

der får du nesten 100% sikkert svar på ditt spørsmål..

lykke til

Skrevet

For det første.

EA har ikke laget patchene, eller spillet i det heletatt.

For det andre.

Patching failed skyldes enten ved for lite diskplass eller at du har Æ, Ø eller Å i login-navnet til Windows.

Lag en ny bruker uten disse bokstavene så skal det gå.

Skrevet

Vel, har ikke æ, ø, eller å i login navnet (kristoffer) Diskplass har jeg nok av, 4gb på windowsstasjonen, over 100gb på de 4 andre. Har riktig patch også, den alle vennene mine lastet ned, og det må være rett patch (lastet ned fra 5 forskjellige plasser) :)

Skrevet

Kontrollpanel --> Brukerkontoer --> Endre måten brukere logger på eller av:

Fjern "Bruk velkomstskjerm"

Sier ikke at det skal funke, men hjelper til noen.

Eventuelt du kan bare prøve å lage en ny brukerkonto med administrator-rettigheter og prøve å patche fra den.

Skrevet

Reinstallerte, og fikk ikke patchet igjen, yay! installert og avinstallert det spillet sikkert 15-20 ganger nå, hvordan mener de som har laget det at det skal være mulig for en gjennomsnittsmann å gjøre dette?

Skrevet

Yes, for ett spill ass, kan virkelig få følelsen av å knerte folk med dette ass. Formatterte maskinen, installerte all shiten på nytt, og gjett hva? Jeg fikk FORTSATT PATCHING FAILED...

Skrevet

Vel, var det for de fleste andre jeg kjenner også. Men jeg plages, kom med konstruktive svar, og ikke noe "da er det _noe_ du gjør galt". Hvis jeg gjør noe galt og vet om det, ville jeg vel fixet på det selv, og ikke skrevet her? haha, noen som har noen forslag?

Skrevet
Er vel du som gjør ett eller annet feil da... For min del var det bare å kjøre patchen

6501173[/snapback]

Det er fordi alle PC'er er forskjellige, så derfor funker det til noen, men ikke til andre.

DICE har ikke all verdens PC'er for å teste patchene på, - så da blir det noe fuck om de ikke jobber godt nok med den (?)

Men uansett. Om du har fulgt det jeg har skrevet, og det fortsatt ikke funker så vet jeg ikke om annet enn å vente til patch 1.4 kommer.

Bare for å sette opp en liten liste i tilfelle det er noe jeg har glemt:

Du har windows-konto uten bokstavene Æ Ø Å

Du har nok ledig plass på system-disk\partisjonen (3 Gig til v1.2, kanskje mere til v1.3?)

Du har laget ny windows-konto og prøvd å installere patchen fra den

Du har prøvd å patchen først til 1.22 og fra 1.22 til 1.3

Skrevet

Humm, driver å fixer en full format for å se om det er noe feil på filsystemet på diskene. Forresten, DICE må ha gjort noe alvorlig galt med spillet, og patchene, jeg leser overalt at folk har problemer med det, og jeg har skjeldent mer enn småproblemer med spill, dette er det mest ekstreme tilfellet for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...