Satans_Claw Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har et lite problem med og skaffe recomendation i magesguild i Bravil. Når jeg reiser til Fort Grief for og hente øksa kommer jeg ikke inn. Det er en stor port der men når jeg prøver og åpne den står det ''opened elsewhere''. Jeg har lett rundt på øya massevis av ganger, men jeg kan ikke finne noen annen inngang. Kan noen si hvordan jeg kommer meg inn der?
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har et lite problem med og skaffe recomendation i magesguild i Bravil. Når jeg reiser til Fort Grief for og hente øksa kommer jeg ikke inn. Det er en stor port der men når jeg prøver og åpne den står det ''opened elsewhere''. Jeg har lett rundt på øya massevis av ganger, men jeg kan ikke finne noen annen inngang. Kan noen si hvordan jeg kommer meg inn der? 6493064[/snapback] Veit ikke hva du prater om, det er ikke noe øks eller fort involvert i det questet.... Info om Bravil quest: Bravil Recommendation
Satans_Claw Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Jeg har et lite problem med og skaffe recomendation i magesguild i Bravil. Når jeg reiser til Fort Grief for og hente øksa kommer jeg ikke inn. Det er en stor port der men når jeg prøver og åpne den står det ''opened elsewhere''. Jeg har lett rundt på øya massevis av ganger, men jeg kan ikke finne noen annen inngang. Kan noen si hvordan jeg kommer meg inn der? 6493064[/snapback] Veit ikke hva du prater om, det er ikke noe øks eller fort involvert i det questet.... Info om Bravil quest: Bravil Recommendation 6493130[/snapback] Sorry. Av en eller annen grunn trodde jeg at questet ''caught in the hunt'' var recomendation questet i Bravil men når jeg sjekka nå så har jeg faktisk recomandation i Bravil
Stonemeister Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Ydmyking 6493222[/snapback] Da hjelper vi han med Caught in the Hunt. "Hjelp"
Satans_Claw Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Ydmyking 6493222[/snapback] Da hjelper vi han med Caught in the Hunt. "Hjelp" 6495056[/snapback] Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå