Gå til innhold

Hva kan jeg få for en Acer TM 8103?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vurderer å selge laptopen min og flytte til mac :ohmy:

Hva tror dere jeg kan få for en Acer Travelmate 8103?

 

-Intel Pentium M 1,86 GHz

- 1,2 GB RAM

- 80gb HDD

- 15,4 1680x1050 Breiskjerm

- Mobility Radeon X700 128mb

- D-SUB, DVI og S-video utganger.

- CD/DVD brenner, trådløs,win XP PRO cd osv, osv... hele pakka ;)

 

Mener jeg gav drøye 16 laken for denne saken for ca et år siden pluss 1000,- for 1GB ekstra ram.

Noen som har en idé om hva noe sånt går for i disse dager?

På forhånd takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Du bør ivertfall kunne få 7000 - 8000 kr for den, muligens mer avhengig av stand.

 

Hilsen,

efikkan.

6493117[/snapback]

 

Hei, og takk for svar!

 

hm... Da er det kanskje noe å tenke på da. Maskinen er i meget bra stand. Har ikke funnet noen merker eller riper. Én død pixel som har vert der siden jeg kjøpte den, men den er helt nede og sjenerer ikke meg. Den er faktisk usynlig når jeg bruker win98 look på oppgavelinjen.

Lenke til kommentar
Hvordan er batteriet da? Er det som nytt?

6493728[/snapback]

 

Vanskelig å si. Siden jeg som regel er på strømnettet (en av grunnene til å selge) er det lenge siden jeg har testet hvor lenge det holder. Husker ikke hvordan batteriet var når jeg fikk den heller :blush:

Lenke til kommentar
Tviler på at du får mer enn 5-6K for den..

6494683[/snapback]

 

Mener du det? Jeg gjør et forsøk på qxl med startpris 7500,- så får vi se. Gidder ikke selge for under det. Da beholder jeg den istedet. Er jo en bra maskin ;)

6497103[/snapback]

Hei.

 

Solgte nettop en bærbar med samme specs som deg for 5500kr, tviler på du får 7500kr. Jeg hadde litt bedre skjermkort, + 2år på dagen service. Teknologien går så fort, at skal man henge med og ikke tape for mye, så man nesten selge etter et havt år.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Solgte nettop en bærbar med samme specs som deg for 5500kr, tviler på du får 7500kr. Jeg hadde litt bedre skjermkort, + 2år på dagen service.  Teknologien går så fort, at skal man henge med og ikke tape for mye, så man nesten selge etter et havt år.

6497345[/snapback]

 

Ja, det er godt mulig. Tror jeg bare beholder den til den ikke er brukbar for meg lenger, med mindre den skulle bli solgt nå. Tror den skal holde i massevis for meg noen år til.

Mulig jeg bytter ut den ganske treige 4200rpm harddisken med en 7200rpm disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...