Swafty Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hvordan buffer jeg alle på en gang med gotw eller motw?
PoleCat Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Du kan bare buffe max 5 stk om gangen (en gruppe), og for å gjøre det targeter du en i gruppa du skal buffe og trykker på GotW ikonet. GotW skaffer du fra GotW1 og 2 bøkene (lvl 50 og 60), men det regner jeg med du vet. Du kan ikke massbuffe MotW, det er bare singlebuff.
John Keats Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jada, http://www.thottbot.com/?i=37273 og Rank 2 6491627[/snapback] Finnes ikke rank 2 for den siden du får den på level 56 i stedet for 50
Swafty Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 har bare gotw rank 1 og er lvl 60. Men lønner det seg da og bruke gotw rank 1 eller motw rank 7?? Og forresten enda et spørsmål: Nå har jeg alle tingene til hide of the wild, og når jeg skal få en til og lage det for meg. Hvordan skal jeg trade han sikkert så han ikke stikker av med ingrediensene?
Dʋgɢtung Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nå har jeg alle tingene til hide of the wild, og når jeg skal få en til og lage det for meg. Hvordan skal jeg trade han sikkert så han ikke stikker av med ingrediensene? 6492390[/snapback] Umulig. Du må enten få en du stoler på til å lage den, eller stole på en vilt fremmed. Jeg gjorde det siste, og det var ingen problemer what so ever i mitt tilfelle.
Swafty Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Ok, takker for svar alle sammen. Kjøpte akkurat book: gift of the wild rank 2 på AH!
.Marcus Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Jada, http://www.thottbot.com/?i=37273 og Rank 2 6491627[/snapback] Finnes ikke rank 2 for den siden du får den på level 56 i stedet for 50 6491648[/snapback] Jeg er dum og ignorant Får bare beklage
Vaktmestern Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 har bare gotw rank 1 og er lvl 60. Men lønner det seg da og bruke gotw rank 1 eller motw rank 7?? Og forresten enda et spørsmål: Nå har jeg alle tingene til hide of the wild, og når jeg skal få en til og lage det for meg. Hvordan skal jeg trade han sikkert så han ikke stikker av med ingrediensene? 6492390[/snapback] Når du skal ha den laget, pass på at det er en fra et av de litt større guildene på serveren, større sjangse for at du da handler med en kar som ikke stikker av med reagents.
Theoneask Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Gjer det helst med ein du stoler på. Eller be han gje deg verdien i gull for dei tinga, sånn at du gjer gullet tilbake når du får itemet. Endret 15. juli 2006 av TheOneAsk
Marti Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Gjer det helst med ein du stoler på. Eller be han gje deg verdien i gull for dei tinga, sånn at du gjer gullet tilbake når du får itemet. 6495374[/snapback] Hvis du virkelig vil forsikre deg gjør du dette. Litt ot, men la gå: Husker i runescape, det var en scammer som sa at han kunne gjøre våpenet mitt bedre. Så sa jeg at jeg ikke stolte på han og ville ha penger eller items som tilsvarte mitt eget våpens verdi. Dermed fikk jeg en axe som var evig mye bedre enn den jeg tradet han, og jeg fikk med litt gull og noe annet stæsj på kjøpet . Faen for en tulling, burdte vært flere scammere som han. (btw, rett etter traden logga han ut xD.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå