Kanetheheatsink Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Igår skulle jeg logge inn rundt klokken 8 - 9 på kvelden og spilte en stund. Plutselig fikk jeg DC og da jeg skulle logge på igjen stod det "Connecting" men skjedde ikke noe mere. Valgte cancel og da får jeg opp realm listen. Der er kul tiras det eneste guildet som er "offline". Får heller ikke connectet nå, men får koblet til alle andre realms... Hva er problemet nå da?
nazrm Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Servern kræsja i går kveld, kom opp igjen 2minutter senere.
Kanetheheatsink Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 reinstaller, prøv igjen.... husk:ting tar tid 6484747[/snapback] Reinnstalere hver gang jeg ikke får connectet? Da ville jeg aldri ha fått spilt da :!:
Be__bad Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) reinstaller, prøv igjen.... husk:ting tar tid 6484747[/snapback] Reinnstalere hver gang jeg ikke får connectet? Da ville jeg aldri ha fått spilt da :!: 6485226[/snapback] jeg trodde selfølgelig at du hadde ventet mere enn 2 minutter!! før du lagde denne tråden.... derfor skrev jeg det. Endret 13. juli 2006 av Be__bad
Chrynarx Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Serverne har gått ned et par ganger i løpet av uka:S er det noen som veit hvorfor? gjelder Bloodfeather og vashj for meg!
Kanetheheatsink Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 reinstaller, prøv igjen.... husk:ting tar tid 6484747[/snapback] Reinnstalere hver gang jeg ikke får connectet? Da ville jeg aldri ha fått spilt da :!: 6485226[/snapback] jeg trodde selfølgelig at du hadde ventet mere enn 2 minutter!! før du lagde denne tråden.... derfor skrev jeg det. 6485891[/snapback] Jeg ventet ikke lenger, for det er ikke første gangen det har skjedd. Har vel fått rundt 4-6 dissconnect der jeg får opp "Connecting" beskjeden og alt stopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå