Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 98 Golf MK4

Faris

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
En liten update, senkesett er bestilt fra tyskland(35mm). Kommer vel på om et par ukers tid:) Gleder meg!

6881026[/snapback]

hvor mye ga du for det og hvor liksom kjøpte du det?

Skrevet

Jeg kjøpte senkesettet fra www.tmtuning.com. Har bestilt derfra før og har alltid vært veldig fornøyd. Gode priser og bra service :)

Prisen ble $ 148.63, dvs. 966 NOK. Veldig billig i forhold til norske priser!

Skrevet

Var ikke dyrt for et senkesett. Tror du vil merke en del med 35mm senking! Du skulle ha fått noen her til å tatt litt senking i Photoshop.

Skrevet

Tror 35mm blir helt kurrant nå som høsten og vinteren kommer. Og når det er såpass billig, blir det nok justerbart neste sommer:)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg veit hvem han som eier den poloen over, bor i bygda... Han har hatt flere rå poloer. Han er utrolig flink med bil..

Edit: Han har ikke det felgene nå, det er bytta med noen andre. Tror det var 16" og han sku valse noe jævli, var det snakk om.

Endret av kezoom
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja.. har jo fått på noen råfete stålfelger! 15" eller no. Haha er utrolig dumt ut men måtte bare få på vinterdekk!

Og planene er absolutt ikke lagt på hylla, skal snart gå til innkjøp av stereo og skal prøve å få lakket ned front og bakfangere. Har også lakkert speilene sorte, og det ble veldig bra:) Skal ta noen bilder når jeg har tid:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk Marvil, setter pris på slikt :) Nå har jeg begynt å tenke på anlegg. Spare opp litt penger, og så blir det nok no til påsketider ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...