Hypernicus Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg prøvde å kjøre et filmklipp på http://www.gamespot.com/pc/action/darkmess...utoplay=6153910 Jeg hører lyd, men ser bare windows media ikon. Fra før har jeg installert siste DivX codec og WMV 9 codec tror jeg den het, for 7+ versjonene.
Torbjørn T. Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Trur ikkje ein skulle trenge nokon spesielle codecar for å sjå dei. Prøv å installer Media Player på ny, eventuelt oppgrader til WMP10 om det er WMP9 du har no. WMP10 (og WMP11 BETA) kan lastast ned her.
DJMartin Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Prøv å laste ned i steden for å streame fra internett.
JohndoeMAKT Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Du bør spesifisere hva det er du prøver å se. Prøver du å streame fra siden? PSP, MPEG, QT eller WMV? Prøver du å laste ned filen og se den lokalt? MPEG? WMV? Det hadde også vært flott om du kunne lastet opp filen du prøver å se til en plass vi andre også kan hente den fra slik at det blir lettere å finne ut hva det er for en fil.
Hypernicus Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Trur ikkje ein skulle trenge nokon spesielle codecar for å sjå dei. Prøv å installer Media Player på ny, eventuelt oppgrader til WMP10 om det er WMP9 du har no. WMP10 (og WMP11 BETA) kan lastast ned her. 6483479[/snapback] Det var det som skulle til. Oppgradert Internett spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå