Gå til innhold

NR gear for druid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Druid trenger akkurat 0 nr ca.

6483432[/snapback]

Lykke til med Viscidus uten NR, samt at det faktisk er praktisk med noe NR enkelte steder i Naxxramas.

Skaff deg Bramblewood, Cenarion Reservist Leggings, og 10 nr enchant på head/legs, samt 2x Heart of Noxxion.

Endret av brutti
Skrevet

6483432[/snapback]

Lykke til med Viscidus uten NR, samt at det faktisk er praktisk med noe NR enkelte steder i Naxxramas.

Skaff deg Bramblewood, Cenarion Reservist Leggings, og 10 nr enchant på head/legs, samt 2x Heart of Noxxion.

6489398[/snapback]

Et utsagn jeg tar med en liten klype salt. Husker jeg ble fortalt i øst og vest at jeg trengte FR gear for MC/BWL + SR for BWL; gjett hva? Jeg bruker alltid healergear bortsett fra at jeg equipper onyxia scale cloak i kamper m/ shadowflame. Er nok mest at man ikke kan skille ut en klasse og si at denne klassen ikke trenger det samme som alle andre. Har flere kompiser som tar seg gjennom TAQ uten NR gear.

Når det er sagt hjelper det SELVFØLGELIG, og gjør jobben til healers mye lettere. Men etterhvert som TAQ kommer på samme farm-nivå som BWL er i dag, vil det nok ikke være så stort krav for f.eks. druids å ha NR.

Skrevet

6483432[/snapback]

6489398[/snapback]

Ok, takk. Jobber allerede med Cenarion Reservist Leggings questen og skal i maraudon litt også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...