Gå til innhold

Photoshop for 7000 kroner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går du til Adobe.com, ser du at Photoshop CS 9 downloadable koster NOK 5.860.

Photoshop Elements downloadable koster NOK 630. Du sparer med andre ord en ikke ubetydelig sum på å kjøpe det som nedlasting fremfor på CD / DVD og med papirmanual. I Photoshop CS 2s tilfelle er det like greit å gjøre det, og heller bruke en tusenlapp på et par gode PS bøker. Ihvertfall om du kjenner Photoshop noenlunde godt fra før.

Lenke til kommentar

Det blir nok CS2 på meg :) Men foreløpig for jeg øve meg litt med prøveversjonen :) Jeg synes jeg egentlig har kommet ganske langt egentlig. Før virket det umulig.... Nå virker det mer sannsynelig at det faktisk går ann å lære seg det. Jeg har allerede lært meg noen grunnleggende ting :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen på Elements og CS2? Har Elements lovlig og Cs2...tja...mindre lovlig, men vurderer å legge inn Elements, da jeg liker best å ha ting lovlig :) .

6485561[/snapback]

Hva i alle dager spør du om?

Det er to software som begge kan kjøpes. Den ene er enklere enn den andre og koster dermed mindre.

Ingen av de er gratis å bruke.

AKIRA

6485702[/snapback]

Det er mulig jeg formulerte meg litt dårlig :)

Jeg har Photoshop Cs2 installert på pc'en, denne har jeg ikke kjøpt, altså en pirat/ulovlig versjon. Jeg har også Photoshop Elements på cd, som jeg fikk i en eller annen bundle (tror det var med tegnebrettet mitt).

Det jeg lurer på er: Hva er hovedforskjellene mellom CS2 og Elements?

:)

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er: Hva er hovedforskjellene mellom CS2 og Elements?

:)

6487698[/snapback]

Såg du på sidene eg linka til litt lengre oppe i tråden? Begge omhandlar forskjellar mellom programma, og den fyrste trur eg hadde ei liste over ei rekkje ting Photoshop har, som Photoshop Elements ikkje har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...