rommling Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 jeg skal ha en pc med en gjeste konto som det automatisk logger inn på jeg vet jeg hadde et skript på dette så jeg la til noen komandoer i regedit men husker ikke hva Kan noen hjelpe meg??
jstrandl Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Last ned Tweahui fra Microsoft! Den fikser det og mer til. jstrandl
rommling Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 er det ingen som bare har et skript så jeg kan fikse det manuelt i regedit da. husker ikke komandoene og hvor i regen jeg skal legge det. vil helst ikke legge inn noen ekstra programmer.
rommling Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 ingen her som vet hva jeg må gjøre. var en jeg kjenner som fant liste på nette om det men finner den ikke jeg og han er umulig å få tak i han (Ferie)
K.. Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Start => Kjør => Control userpasswords2 => OK Mener du skal få opp en dialogboks som lar deg fikse dette.
Wraith Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det kan du fikse lett selv uten tweakui, hvis ikke det andre programmet funker. Start --> Kjør --> Regedit Bla deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon Endre disse keyene: DefaultDomainName : Lokalt maskinnavn eller windowsdomene DefaultUserName: Brukernavnet du skal logge på med AutoAdminLogon: 1 Legg til ny string-verdi: DefaultPassword: passordet til kontoen Og så logges den rett inn (det her er det TweakUI gjør for deg)
rommling Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Det kan du fikse lett selv uten tweakui, hvis ikke det andre programmet funker. Start --> Kjør --> Regedit Bla deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon Endre disse keyene: DefaultDomainName : Lokalt maskinnavn eller windowsdomene DefaultUserName: Brukernavnet du skal logge på med AutoAdminLogon: 1 Legg til ny string-verdi: DefaultPassword: passordet til kontoen Og så logges den rett inn (det her er det TweakUI gjør for deg) 6485306[/snapback] tusen takk ja det var de jeg lette etter ja. Takker
Wraith Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det kan du fikse lett selv uten tweakui, hvis ikke det andre programmet funker. Start --> Kjør --> Regedit Bla deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon Endre disse keyene: DefaultDomainName : Lokalt maskinnavn eller windowsdomene DefaultUserName: Brukernavnet du skal logge på med AutoAdminLogon: 1 Legg til ny string-verdi: DefaultPassword: passordet til kontoen Og så logges den rett inn (det her er det TweakUI gjør for deg) 6485306[/snapback] tusen takk ja det var de jeg lette etter ja. Takker 6525076[/snapback] np
834HF42F242 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Mener nå at dette enkelt kan fikses i innstillingene for brukerkopntoene. Er bare å skru av "bytte av brukerkontoer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå