Gå til innhold

K800i med Privat+?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser flere nettsider som selger K800i'n med telenorbinding, men har ennå til gode å se Privat+ i den lista. Er det ikke mulig å forlenge abbonomentet mitt lenger? eller er det bare ikke tilgjenglig på web? :hmm:

6476771[/snapback]

 

E fikk telefon ifra telenor i går om at e ikkje lenger kunne ha privat+, måtte finne et nytt et på direkten der og da. Dama sa at privat+ va på vei ut..

Lenke til kommentar
Ser flere nettsider som selger K800i'n med telenorbinding, men har ennå til gode å se Privat+ i den lista. Er det ikke mulig å forlenge abbonomentet mitt lenger? eller er det bare ikke tilgjenglig på web? :hmm:

6476771[/snapback]

 

E fikk telefon ifra telenor i går om at e ikkje lenger kunne ha privat+, måtte finne et nytt et på direkten der og da. Dama sa at privat+ va på vei ut..

6477888[/snapback]

 

Ringte kundeservice nå nettopp, fikk anbefaling om å ikke fornye Privat+, men heller gå over til Fri60, som var erstatteren for Privat+, men han jeg snakka med bare anbefalte, det var visst ikke no problem å fortsette med privat+, han sa at Telenor helst vil ha mest mulig over fra Privat+ til de nye.

Lenke til kommentar
Riktig, Privat+ er på vei ut. Og med det nye abonnementet som erstatter det, Fri60, får du en del sponsing på ny mobiltelefon :)

6480797[/snapback]

 

Og man får enda mer sponsing med Fri120 :)

Kommer nok til å gå for Fri120, iom. at jeg ringer jo for over 2 timer i måneden, og siden 2 to timene med gratis telefoni gjelder uansett hvem jeg ringer til, tror jeg at jeg tjener på det :)

Lenke til kommentar
Riktig, Privat+ er på vei ut. Og med det nye abonnementet som erstatter det, Fri60, får du en del sponsing på ny mobiltelefon :)

6480797[/snapback]

 

Og man får enda mer sponsing med Fri120 :)

Kommer nok til å gå for Fri120, iom. at jeg ringer jo for over 2 timer i måneden, og siden 2 to timene med gratis telefoni gjelder uansett hvem jeg ringer til, tror jeg at jeg tjener på det :)

6481189[/snapback]

Gratis er det jo ikke med månedspris på 229 kr. I forhold til privat+, så betaler du 0.83 kr pr minutt i de "gratis" 120 minuttene. Gitt at du bruker alle minuttene hver måned, dyrere om ikke.

Endret av Oys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...