Gå til innhold

C`thun Downed+ en doomguard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja må da skryte litt... endelig smasha vi den feite  blekkspruten,,, så kom jo en liten doom guard og  ville sloss og^^

 

 

er er en liten film (ikke meg som frapsa) der folk blir litt happy osv)

6475788[/snapback]

 

 

Som man finner på forumet vårt :):p

 

SHIT! ITS A DOOMGUARD :D

Lenke til kommentar

Blizzard er litt sleipe som gjør events umulig frem til de synes det er greit at folk skal klare eventen. (Det har de ikke bare gjort med C'thun, men med alle sistebossene. For at folk skal ha noe å gjøre mens de lager mer content.) Derfor så mange guilds som klarer det samtidig..

 

Gratulerer forresten.

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hehe. vel mc+bwl=free epix

6476622[/snapback]

 

må si meg ening. min gamle guild hadde med friends og alt chr i bwl. siste raidet jeg var med på i bwl var vi 34stk som tok hele bwl,

 

guilden jeg var i har også begynt og selge hele 2,5 gear sette fra AQ siden alle som vil ha det har det:S

Lenke til kommentar

Er vell ikke så uvanlig at BWL går til helvete da. Er jo mye vanskeligere enn MC, AQ20/ZG daAa. Er på Flamegor atm, sliter litt med ferie osv. så har ikke blitt verdens beste progress atm.

 

@ Andreaz_ : Raggy på farm er vell ikke så uvanlig da xD Han er jo som h0gg0r

Lenke til kommentar
Dere bruker warriorer som kitere , sant ?

6587768[/snapback]

 

Svarer for han, nja, grunnen til at det går til helvete er fordi huntere kiter og warriorene prøver å kite, men får det ikke til pga. hunterene, og shamanene ikke finner noen gode steder å plassere earth-bind.

 

Off-topic, men hjelp noen?

Lenke til kommentar

Hvordan er forresten vansklighets graden mellom bossfightene Twin Emps og Cthun kontra de første Naxx bossene? Vi har fått ned Instructor og Anub. Men på grunn av at AQ ikke er åpnet på serveren jeg spiller på har vi ikke fått prøvd oss der enda(mangler 1500 iron bars på alliance side).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...