Gå til innhold

Butikk i Oslo som lar deg få teste mobiler


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

Var innom en butikk for å stille noen spørsmål idag og et av dem var om jeg kunne komme tilbake og teste et par modeller for å sammenligne (dvs se på displayet og trykke på taster osv på en fungerende telefon). Det var visst ikke noe de kunne love.. bare hvis de tilfeldigvis hadde en demo av de modellene jeg var interessert i. Er det noen som vet om gode butikker i Oslo som lar deg få teste det du er interessert i uten for mye "motstand"?

 

 

 

Cwn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

 

 

Var innom en butikk for å stille noen spørsmål idag og et av dem var om jeg kunne komme tilbake og teste et par modeller for å sammenligne (dvs se på displayet og trykke på taster osv på en fungerende telefon). Det var visst ikke noe de kunne love.. bare hvis de tilfeldigvis hadde en demo av de modellene jeg var interessert i. Er det noen som vet om gode butikker i Oslo som lar deg få teste det du er interessert i uten for mye "motstand"?

 

 

 

Cwn

6473293[/snapback]

 

Lefdal på Alnabru skal ha 90% live vegg. Det kan være noen dymmies der. De har i alle fall live av de mest populære modellene

Lenke til kommentar
Hei

 

 

 

Var innom en butikk for å stille noen spørsmål idag og et av dem var om jeg kunne komme tilbake og teste et par modeller for å sammenligne (dvs se på displayet og trykke på taster osv på en fungerende telefon). Det var visst ikke noe de kunne love.. bare hvis de tilfeldigvis hadde en demo av de modellene jeg var interessert i. Er det noen som vet om gode butikker i Oslo som lar deg få teste det du er interessert i uten for mye "motstand"?

 

 

 

Cwn

6473293[/snapback]

 

Lefdal på Alnabru skal ha 90% live vegg. Det kan være noen dymmies der. De har i alle fall live av de mest populære modellene

6473361[/snapback]

Elkjøp er egentlig pliktig til å bare stille ut ekte telefoner for at kundene skal kunne prøve mobilene siden det er slutt på returrett på telefoner ;)

Lenke til kommentar
Hei

 

 

 

Var innom en butikk for å stille noen spørsmål idag og et av dem var om jeg kunne komme tilbake og teste et par modeller for å sammenligne (dvs se på displayet og trykke på taster osv på en fungerende telefon). Det var visst ikke noe de kunne love.. bare hvis de tilfeldigvis hadde en demo av de modellene jeg var interessert i. Er det noen som vet om gode butikker i Oslo som lar deg få teste det du er interessert i uten for mye "motstand"?

 

 

 

Cwn

6473293[/snapback]

 

 

JEG VET DE HAR EKTE TELEFONER PÅ ELKJØP PÅ LØRENSKOG SOM DU KAN TESTE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...