Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Når jeg spiller som sniper en sjelden gang, så merker jeg at det er utrolig mye lettere å treffe og drepe med MEC og Chinese sniperen enn den amerikanske. Selv om jeg skyter rett på fyren på 50 meters avstand trenger jeg tre skudd som regel. Med MEC sniperen er han ofte nede på ferre eller like mange skudd, men den er jo også mye kjappere til å skyte.
H&Dfanatic Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Trur ikke det er noe galt.. Jeg er fan av single bolt rifler og synes ikke m24 rifla som du refererer til er en dårlig rifle. Selv om jeg foretrekker den nye sniperen fra Euro kitet.. Hos meg er det som oftest nede på 1 skudde. men garanter døde etter 2.. Lykke til med aiminga.... S][s INIC
Stian V.H Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Bruk M95 (50 cal.) og ta headshot,da er de døde med en gang! Eller ?96A1 og ta headshot! Som sniper er det nesten bare headshot som teller,hehehe.....
Dr.Ittsekk Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 (endret) M24, M95 og L96A1 er de mest treffsikre av alle våpnene i BF2. Det du nevner skyldes nok at du er mer vant til siktet på Type 88 og SVD samt at man med disse har en raskere reload time. M24 / M95 / L96A1 Deviation Standing / Crouching / Prone 2/1.5/0.8 Deviation Mod when Zoomed 0.005 Type 88 / SVD - Dragunov Deviation Standing / Crouching / Prone 2/1.5/0.8 Deviation Mod when Zoomed 0.01 Endret 11. juli 2006 av Dr.Ittsekk
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Mulig, synes det er rart jeg har problemer med å få truffet folk når jeg vet jeg har hodet deres midt i siktet. har prøvd å sikte litt over uten hell også.
angry_norwegian Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ofte må du la siktet "hvile" på målet et lite øyeblikk for å få full uttelling. Det er min erfaring. Er du nærme nok, er det like greit å skyte i kroppen, og avslutte jobben med pistol.
hugRmunR Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Er vel bare du som er mest vandt med semi-riflene tipper jeg
Dr.Ittsekk Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ofte må du la siktet "hvile" på målet et lite øyeblikk for å få full uttelling. Det er min erfaring. Er du nærme nok, er det like greit å skyte i kroppen, og avslutte jobben med pistol. 6473664[/snapback] Det stemmer. Det lønner seg å la siktet hvile i ett til to sekunder på målet før man trekker av. Gjør man ikke dette mister man noe av treffsikkerheten. Legg merke til at når man bruker kikkertsiktet er våpenet like treffsikkert uansett om man står, sitter på huk eller ligger, samt at snikskytterriflene er de minst treffsikre våpnene om man ikke bruker kikkertsiktet. Til sammenligning er M16A2 langt mer treffsikker uten bruk av siktet enn snikskytterriflene er. M16A2 Deviation Standing / Crouching / Prone 1.5/1.3/1 Deviation Mod when Zoomed 0.8 Damage 30 Tilslutt en liten sammenligning av skadene de forskjellige snikskytterriflene gir. M24 / L96A1 Damage 95 M95 Damage 190 mot alle typer kjøretøy 95 mot mennesker Type 88 / SVD - Dragunov Damage 45 All skade (damage) er angitt for skudd i brystet.
scudflip Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvis du foretrekker MEC og Chinese sniperne så kan du like gjerne være medic og oppgradere til L85. Omtrent like bra å snipe med som de to pluss at du også har et fantastisk våpen for nærkamp (sammenlignet med en sniperrifle ihvertfall) og kan heale deg selv! Vil du være sniper og gå for pålitelige headshots på hvert eneste skudd så er det bare M24/M95/L96 som gjelder. Idiot som jeg er så har jeg ikke oppgradert sniper våpenet fordi jeg foretrekker M24 uansett. Det betyr selvfølgelig at jeg alltid er medic når jeg er MEC eller Kina...
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Ok, takk for tips. Skal la siktet hvile litt neste gang ;-)
sageman Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 M24 er veldig bra, men den M95 rifla synes jeg er helt håpløs i forhold, får mye flere helt ubegripelige bom med den. Jeg spiller kun sniper og bruker M24, eneste jeg stoler på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå