angry_norwegian Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Får ikke disablet auto-spawn i BF2. Jeg spawner alltid med en gang telleren når 0, og skulle gjerne fikset det slik at jeg må trykke "Done" for å spawne. Har prøvd både med tom og avkrysset "auto-ready on"-boks på loading screen.
Steina Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du trykker en plass på kartet i spawnscreen slik at ingen spawnpoints blir valgt. Da spawner du ikke
angry_norwegian Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Nei, dette fungerer dessverre ikke...spawner likevel på det siste spawn pointet som er "lagret".
Alt-Ctrl Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 huh, rart. Jeg sliter iblandt med at jeg ikke får spawnet, må gjerne trykke done et par ganger og velge spawne stedet på nytt.
uthufhtrhyhfg Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 huh, rart. Jeg sliter iblandt med at jeg ikke får spawnet, må gjerne trykke done et par ganger og velge spawne stedet på nytt. 6472897[/snapback] Har samme problemet.. Men bare nAr jeg skal spawne pA squadleader, ellers funker det helt greit!
Alt-Ctrl Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det kan være fordi han er død eller han sitter i en bil som er full.
angry_norwegian Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 (endret) Synes i det hele tatt det er mye rart med den tekniske biten av BF2. Spillet ruler, men det er så mange småfeil. For det første dette med autospawn eller ikke. Jeg får ikke disablet det, mens en kompis ikke har autospawn, uten at han kan si hvorfor. Dessuten har jeg merket, som Alt-Ctrl, at noen ganger må jeg trykke done flere ganger. OT For det andre: Alle kræsjene plager ikke bare meg. Til og med serverne virker ustabile. (Plagsomt...her om dagen mistet jeg personlig rekord, Navy medal og Meritorous Unit Ribbon...ikke at jeg er en statshore, men rekorden er grei å ha offisiell ) Også har vi skjermoppløsningen. I stedet for helt enkelt å ta med widescreen-oppløsninger i in-game-menyen, må man skrive noen obskure kommandoer i en snarvei, og kun bruke denne snarveien når man starter spillet. Dette har EA selv sagt (jada, vet at det er DICE som utvikler det). Også videre også videre... Endret 13. juli 2006 av o-haavard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå