King-Nothing Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Er på jakt etter en basskasse som er så tynn som overhodet mulig. Noe lignende den på bildet under. Eller er det noen som selger / bygger kasse tilpasset biltypen?
kaffi Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 du må nok til å bygge selv eller få noen til å bygge den
Jalla Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Bygg sjøl. Lukka lita kasse med grunne elementer som ikke krever allverden med volum tar ikke allverden med plass Hvilke elementer er det du skal ha i den, forsterker....?
King-Nothing Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Skal bruke to stk Alpine Type S subber. Da blir det nok til at jeg bygger selv. 19mm MDF, treskruer og lim holder lenge? Og må jeg ha to kammer i kassa eller helt åpen?
Jalla Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 To kammer ja, Polyurethanlim, skrutvinger og ei pakke selvborende listeskruer vil funke fett. Husk å forbore! MDF sprekker lett Terminaler bør du også ha.
King-Nothing Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Ja, terminaler er vel å foretrekke. Noen gode sider som har tips til bygging?
Jalla Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ta mål av hvor mye plass du har til rådighet, mål evt. vinkler du må ta hensyn til og bruk b*h*h=V for å finne volumet du trenger for hvert element så klarer du deg finfnt
Trainman Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ta mål av hvor mye plass du har til rådighet, mål evt. vinkler du må ta hensyn til og bruk b*h*h=V for å finne volumet du trenger for hvert element så klarer du deg finfnt 6472596[/snapback] B*H*D, skal det vel være. Ikke noe hån el noe Jalla. Bare en rettelse for å unngå misforståelser og feil utregnet kassevolum. Endret 11. juli 2006 av Trainman
Jalla Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Rett skal være rett, hehe Jeg tåler å bli retta på. Den dagen jeg blir sur om noen påpeker at jeg har blemma tar jeg meg sjøl for høytidelig. Men det er ikke fare for det ennå Bra at noen følger med mener nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå