Gå til innhold

Leter etter guild (rekruttering)


Anbefalte innlegg

Har nettopp startet med WoW igjen, etter et opphold på ca. to måneder. Fra før har jeg vært aktiv på "Silvermoon" PvE server, hvor jeg hadde en level 60 warrior, en level 60 Rogue, en level 30 Warlock og en level 40 Priest.

 

Er nå på utkikk etter en ny server og et nytt guild. Er ikke så erfaren i dette forumet, så jeg vet ikke om det er tråder som er prikk lik denne, eller om det er et emne som behandler disse typer søknader (hvis det er; kan noen henvise meg dit?).

 

Uansett, hvis det er noen som rekrutterer for tiden (uansett class, alt er gøy!), send meg en PM, eller gi meg en reply her.

 

Hva søker jeg:

Jeg er på utkikk etter et guild som a) enten er nyetablert, eller b) som har vært aktiv en stund, og som trenger litt friskt "blod" i stallen. Jeg søker primært etter PvE utfordringer, men er åpen for PvP utfordringer, så lenge dere gjør raids 1-2 ganger i uken.

 

Jeg har mulighet for å spille hver dag etter klokken 16:30, og er veldig motivert for å spille igjen.

 

Takk for oppmerksomheten :)

Endret av EspenOv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dentarg er en server som endelig er på vei opp. Tror muligheten er god for å skaffe seg en guild der, selv om det er et par vel etablerte guilder der fra før. Det kommer nye guilder hver dag omtrent.

 

Selv venter jeg med å skaffe meg en guild til level 55+, da det ofte er et kriterie at man skal være nærme level 60 for å kunne få joine. Forøvrig er det stor bruk for prester, druider og mager faktisk.

Lenke til kommentar
[...] Forøvrig er det stor bruk for prester, druider og mager faktisk.

 

:) som alltid. Grunnen til at jeg søker her er fordi jeg liker å ha noe å jobbe mot. Meningsløs grinding (err...) til level 60 for så å ikke ble tatt inn, er ikke helt det jeg er ute etter :p

 

Takk for svar uansett, setter pris på alt som kommer inn, jeg har bare lyst å komme i gang igjen.

Lenke til kommentar
Dentarg er en server som endelig er på vei opp. Tror muligheten er god for å skaffe seg en guild der, selv om det er et par vel etablerte guilder der fra før. Det kommer nye guilder hver dag omtrent.

6470921[/snapback]

 

Jupp, trenger i alle fall mer mages på alliance siden :>

 

 

 

ot: complexion hvilket guild er du i på horde siden?

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...