Gå til innhold

Piratspill fra Atari i september (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Age of Pirates: Caribbean Tales går for å være den sprituelle etterfølgeren til Sea Dogs. Nå har Atari sikret seg rettighetene for europeisk utgivelse til høsten.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til dette, spilte masse Sea Dogs. Utrolig artig å fyre av en bredside mot ett annet skip og se det eksplodere og synke ned under bølgene. :devil:

Skrevet

Woah, enda et piratspill på vei! Gleder meg virkelig til Captain Blood, og hvis dette er fra samme utvikler, har vi jo ingen ting å frykte. Jeg digget PotC, så dette blir garantert en festlig opplevelse. :)

Skrevet

Wow, trodde jeg var den eneste som elsket det spillet, jeg. Mens alle andre bare hev det fra seg på grunn av den noe snåle kontrollen og det "kjedelige" gameplay'et, hadde jeg mange titalls utrolig gøyale timer med dette spillet. Veldig artig å gjøre alt det spillet kunne tilby (sjøkrig, utforsking av øyer til fots, handel, osv). :love:

Skrevet
Wow, trodde jeg var den eneste som elsket det spillet, jeg. Mens alle andre bare hev det fra seg på grunn av den noe snåle kontrollen og det "kjedelige" gameplay'et, hadde jeg mange titalls utrolig gøyale timer med dette spillet. Veldig artig å gjøre alt det spillet kunne tilby (sjøkrig, utforsking av øyer til fots, handel, osv). :love:

6473301[/snapback]

Trodde det samme som deg, alle andre ser ut til å hate spillet. Tror jeg har rundet det ihvertfall tre ganger! Eneste jeg savnet var litt mer frihet, noe jeg tror vi vil få i AoP: CT. :)

• 3 måneder senere...
  • Opprett ny...