King-Nothing Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg får opp Windows Installer HELE tia. Den prøver å finne MsnMsgs.msi. Noen som vet hvorfor? Har ikke fått dette tidligere. Filen den leiter etter finnes ikke, så derfor leiter den og leiter. Utrolig irriterende... Endret 10. juli 2006 av King-Nothing
miCro Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Har du installert Msn Messenger? Isåfall, har du lagt inn noen tilleggs programmer som Messenger Plus eller A-Patch?
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hei! Forsøk med fjerning av spyware på pcen. Eventuellt rensk opp i oppstartsfilene. Hilsen, efikkan.
King-Nothing Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 (endret) Har lagt inn siste versjon av Windows Live Messenger. Ingen patcher og har verken spyware eller mye dritt i oppstarten. Siden den samme boksen kom opp når jeg prøvde å avinstallere, måtte jeg gjøre det på den vanskelige måten, deretter legge inn på nytt. Fikk det til til slutt, og nå fungerer det som det skal. Endret 10. juli 2006 av King-Nothing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå