Andakanda Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 heisann. eg er ny her på forumet så tenkte eg kunne presantere meg først 22 år gammel frå bergen, spillt dataspel ca heile livet. har vel runda ein gode 700-750 spill til PC , så eg er vel ein liten spill-frik uansett, videre til spørsmålet eg lurer på om dåkker veit om andre forums som ligner på gamle Black Isle sine ( om nåken av dåke hang der ) gjekk for det meste i RPG sjangeren, men mange andre elementer av FAntasy var også der veit om www.sorcerers.net , men ingen andre skriv ein post da
Dr. Mobius Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Velkommen til forumet! RPG Forums Online eller RPG Net er vel kanskje noe av det du er ute etter?
robinei Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Hang aldri der, men kanskje rpgcodex.com er noe liknende. De har veldig sterke holdninger og mener Torment og Fallout er best..
Andakanda Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 torment og fallout er jo best torment er IMO udiskutabelt d beste rpg-spelet eg har spelt. og har vert gjennom ein DEL rpg's
robinei Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Er ikke uenig altså.. Skulle bare karakterisere folkene som hang der, og bare den saken der sier vel akkurat hva slags RPG-fans de er
Totenkopf Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 RPGCodex.com er muligens noe à la hva du leter etter hvis du har en forkjærlighet for det sanne 'CRPG'. Har selv postet der i en del år og føler meg hjemme blant hærskaren av likesinnede livsnytere.
Schweigaard Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Mange av de som var i Black Isle er nå i Obsidian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå