Kenshin Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Heisann! Jeg bruker outlook express og vil gjerne fortsette å bruke det fordi jeg synest det er et veldig raskt og oversiktlig program for epost. Jeg har brukt en gratis leverandør, home.no, men i det siste har folk rapportert om emailer som ikke har kommet frem og jeg mistenker å ikke ha mottatt et par selv også. Kan noen anbefale noen bedre og mer stabil som er kompatibel med outlook? Helst gratis :!: På forhånd takk! Mvh Johannes
.V. Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Gmail funker fint for meg ihvertfall, ganske sikker på at du kan sette det opp med Outlook også, har aldri prøvd though. Om jeg får epostadressen din så kan jeg sende deg en invite.
Ed Hunter Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Du har sikkert mulighet for epostkonto hos din internettleverandør.
shizz kebab Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Gmail funker flott med Outlook, bruker det selv. Gmail har guider for hvordan du kan sette opp Outlook for Gmail.
Kenshin Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Gmail funker fint for meg ihvertfall, ganske sikker på at du kan sette det opp med Outlook også, har aldri prøvd though. Om jeg får epostadressen din så kan jeg sende deg en invite. 6460177[/snapback] Ja takk til invite [email protected] På forhånd takk Mvh Johannes
Kenshin Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 "Invite sent to Cagliostro." 6594979[/snapback] Takker så meget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå