Hermans Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Heisann folkens! Jeg tenkte jeg skulle lage en ny tråd der vi diskuterer lovende kommende half life 2 modifikasjoner. Jeg har surfet endel på moddb.com og sortert ut mods jeg mener har potensiale. Og tenkte at jeg gjerne kunne dele disse med dere. Kom gjerne med forslag og egne meninger. Da kan jeg også oppdatere min egen liste. Her er linkene under litt forskjellige kategorier: Fantasi: Return To Mana Chivalry Incoming Insects infenstation Atharon Shadows of winter Futuristisk E.Y.E Bloodthirst Badge of blood Caliber Horror D.E.A.D No more room in hell ZombiePanic Eternal Damnasion Resident Evil Krig Ham and Jam Resistance and liberation Flanders field D-Day Heat of battle Taktisk FPS Hostile Intent Firearms: Source Incursion Insurgency Post Nuclear/Apocalypse Nuclear Dawn Forsaken Sourceified oldies! Perfect dark Source Black Mesa Source Pirates versus vikings 2 The opera Diverse Brawl Iron Grip Unknown lifeforms Carmagordon Neotokyo Dreamscape Era of legends Outlaws and lawmen Nigthfall Endret 12. juli 2006 av Hermans
asia_hills Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) hei! vet du om noen single player mods som er verdt å laste ned som er ferdig nå? ser ut som det er mange modds ute og går om dagen... vet noen om en side som rater de? så slipper jeg å laste ned fattige mods Endret 9. juli 2006 av asia_hills
Hermans Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 (endret) Heisann! På www.moddb.com finner du alt du trenger :!: Gå på mods, velg Half Life 2. Merk så released,trykk search så er du igang! For å se rating er det bare til å trykke på en av moddene. (BTW: Har hørt at Mistake of pythagoras og SMOD er rimelig underholdene) Endret 9. juli 2006 av Hermans
Reached Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vet noen hva Nightfall handler om? ser frytkelig spennende ut
Hermans Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Er ikke sikker, fant ikke så alt for mye info på hjemmesiden til nightfall. Men det virket som en mod med litt dyster stemning. Det liker vi
KompleX Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Badge of Blood og Caliber så fete ut! Men er det en mod jeg virkelig vil ha, så er det Natural Selection source, det var jo grisefett i HL1!
.tomf Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Badge of blood så dritstilig ut! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):
Reached Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Gleder meg til Badge of Blood kommer ut. Etter å ha sett på siden dems så ser det skikkelig fett ut.
Vrengtpolvott Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Gleder meg til mange av disse moddene, og de fleste oser det høy kvalitet av også! Iallefall Return to Mana som er en fortsettelse fra Secret of Mana som var til SNES. Oppfordrer alle som liker Secret of Mana til å dra innom siden vår å se! EDIT: Innlegg 700! Endret 13. juli 2006 av Vrengtpolvott
BlastyTrasty Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Drit i det der seriøse krige greiene, og gi meg heller flere som Gerrys mod. Eller evt Rocket Crowbar: source!
LMH Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Gleder meg til mange av disse moddene, og de fleste oser det høy kvalitet av også! Iallefall Return to Mana som er en fortsettelse fra Secret of Mana som var til SNES. Oppfordrer alle som liker Secret of Mana til å dra innom siden vår å se! 6483966[/snapback] Det har faktisk ikkje noko med Secret of Mana å gjere lenger. Litt synd egentlig, men modden ser jo uansett veldig bra ut! Link
Vrengtpolvott Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jo modden har mye med Secret of Mana å gjøre, men ingen direkte linker, men det er en slags fortsettelse. Jeg er med på teamet, så jeg vet dette Endret 15. juli 2006 av Vrengtpolvott
Erelend Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Fant en annen som er gitt ut... Ravenholm Mod Skal se om jeg tør å laste den ned...
mb_zzz Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hidden moden er ganske genial etter min mening!
asia_hills Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Heisann! På www.moddb.com finner du alt du trenger :!: Gå på mods, velg Half Life 2. Merk så released,trykk search så er du igang! For å se rating er det bare til å trykke på en av moddene. (BTW: Har hørt at Mistake of pythagoras og SMOD er rimelig underholdene) 6459020[/snapback] wow tusen takk, knallbra side
NikkoDee Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 kan noen her pliz si meg hvordan man klarer å spille eller lage til disse modene?? jeg har aldri gjor noe slikt før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå