Gå til innhold

Trenger hjelp til og få kodet en søkemotor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og lager til en webside, også skal jeg ha en egen "database" for forskjellige ting slik som artikler i en mappe, profiler i en annen, bilder i en tredje... uansett, poenget er at jeg vil ha en søkemotor som kan søke gjennom mappene for meg.

Jeg trenger kun grunnoppsettet på dette, resten klarer jeg meget fint selv. Er god på og manipulere alt eksisterende script, men lage selv, der har jeg liten peil. :wink:

Uansett. visningen ønsker jeg listet som nummer. altså 1,2,3,4 osv.... og en ting som hadde vært meget fint, dersom det går, er om det er tittelen på siden som vises og ikke selve filnavnet... altså at dersom jeg har kalt en fil test.html/php ell whatever... og tittelen Test side for søkemotor. Vil jeg at Test side for søkemotor vises som søkeresultat istedet for test.html.....

Jeg håper noen kan være så vennlig og rette i riktig retning her uten belønning. Men dersom eneste absolutt siste mulighet er og betale for det gjør jeg det...men håper på noen gode sjeler der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Laget ny tråd i PHP forumet for og få alt på riktig plass - Moderator vennligst slett denne tråden!

Endret av c-h-r-i-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...