Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny PC, ikke bilde på skjerm!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Satte sammen pcen min idag, alt virket, men Rammen min var ikke dual-channel, så jeg åpna kabinettet og satte de nærmest hverandre. Samtidig ryddet jeg litt i kabinettet, først tok jeg ut alle kablene, men da jeg satte alt in igjen og skulle starte pcen fikk jeg ikke noe skjermbilde. Har prøvd med en rambrikke, men fremdeles ikke noe bilde på skjermen. Eneste av de kablene som fulgte med kabinettet har har koblet til, er power sw. Alt virket før jeg rydda.

 

Tror jeg har koblet alt rett. Tusen takk for hjelp!

 

MIN PC

Dette er delene.

Endret av gamemaster_001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Prøv andre posisjoner av minnebrikkene.

 

Sjekk også at alle kabler sitter riktig.

 

Om du forstsatt har problem, så forsøk clear cmos. Det kan du gjøre ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen (pcen må være avslått). Så prøv igjen. Om du får skjermbilde så gå inn i BIOS og velg "setup defaults".

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Får opp bios osv. Fikk til å komme inn i windows når jeg ikke hadde rammen i dualchannel. Veit ikke om noe blei skada av at hwet lå intil aliminium bunnen, men håper ikke det... Innstallerer windows på nytt nå, fordi da jeg tok counter-strike soruce stress test fikk jeg bare 49 fps :S uansett hvordan setting eg tok på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...