Gå til innhold

Oppdatering av F.E.A.R v1.0


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt F.E.A.R. Når spillet har startet opp får jeg spørsmål om jeg vil oppdatere spillet til nyeste versjon. Jeg klikker ja, spillet avsluttes og en update downloader startes, men den får ikke kontakt med Sierra's servere. Har prøvd å lete etter patchene men vanskelig å finne en full patch. Har lastet ned patch 1.05 på ca 400 mb (uk versjon og alt), men når jeg starter denne får jeg beskjed om at "F.E.A.R is currently not installed". Hva er problemet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett his både sierra, vivendi og på whatisfear.com men ikke noe spesifikt om den saken. Men ser at ingame updatern automatisk laster ned US engelsk... har funnet 1.03, så får jeg lete med lys og lykter etter 1.03 til 1.04 og deretter 1.04 til 1.05. Ikke akkurat brukervennlig og ikke ha en full patch for andre en US og download versjonen...

 

Har akkurat bitt neglene mine av gjennom spillet med gåsehud og ståpels... vil spille MP nå...

 

EDIT: v1.03 fungerer heller ikke. Samme feilmelding. Utrolig at det skal være så vanskelig å finne en full patch til spillet. Finnes en, men den er US

 

 

)#"=)#U"=RNO IN"=I)=!)=)("!U)EHN :mad:

Endret av kayennefetter
Lenke til kommentar
Har sett his både sierra, vivendi og på whatisfear.com men ikke noe spesifikt om den saken. Men ser at ingame updatern automatisk laster ned US engelsk... har funnet 1.03, så får jeg  lete med lys og lykter etter 1.03 til 1.04 og deretter 1.04 til 1.05. Ikke akkurat brukervennlig og ikke ha en full patch for andre en US og download versjonen...

 

Har akkurat bitt neglene mine av gjennom spillet med gåsehud og ståpels... vil spille MP nå...

 

EDIT: v1.03 fungerer heller ikke. Samme feilmelding. Utrolig at det skal være så vanskelig å finne en full patch til spillet. Finnes en, men den er US

 

 

)#"=)#U"=RNO IN"=I)=!)=)("!U)EHN  :mad:

6456691[/snapback]

 

Hjemmesiden til Sierra stinker. Klarer ikke å finne andre patcher enn 1.06, må ha 1.05 først. Sendte de en mail med spørsmål. Helt utrolig at det går an å lage en så lite brukervennlig side.

Endret av giggs11
Lenke til kommentar
Har sett his både sierra, vivendi og på whatisfear.com men ikke noe spesifikt om den saken. Men ser at ingame updatern automatisk laster ned US engelsk... har funnet 1.03, så får jeg  lete med lys og lykter etter 1.03 til 1.04 og deretter 1.04 til 1.05. Ikke akkurat brukervennlig og ikke ha en full patch for andre en US og download versjonen...

 

Har akkurat bitt neglene mine av gjennom spillet med gåsehud og ståpels... vil spille MP nå...

 

EDIT: v1.03 fungerer heller ikke. Samme feilmelding. Utrolig at det skal være så vanskelig å finne en full patch til spillet. Finnes en, men den er US

 

 

)#"=)#U"=RNO IN"=I)=!)=)("!U)EHN  :mad:

6456691[/snapback]

 

Hjemmesiden til Sierra stinker. Klarer ikke å finne andre patcher enn 1.06, må ha 1.05 først. Sendte de en mail med spørsmål. Helt utrolig at det går an å lage en så lite brukervennlig side.

6456886[/snapback]

 

Men får du updater'en til å funke?

Lenke til kommentar
Har sett his både sierra, vivendi og på whatisfear.com men ikke noe spesifikt om den saken. Men ser at ingame updatern automatisk laster ned US engelsk... har funnet 1.03, så får jeg  lete med lys og lykter etter 1.03 til 1.04 og deretter 1.04 til 1.05. Ikke akkurat brukervennlig og ikke ha en full patch for andre en US og download versjonen...

 

Har akkurat bitt neglene mine av gjennom spillet med gåsehud og ståpels... vil spille MP nå...

 

EDIT: v1.03 fungerer heller ikke. Samme feilmelding. Utrolig at det skal være så vanskelig å finne en full patch til spillet. Finnes en, men den er US

 

 

)#"=)#U"=RNO IN"=I)=!)=)("!U)EHN  :mad:

6456691[/snapback]

 

Hjemmesiden til Sierra stinker. Klarer ikke å finne andre patcher enn 1.06, må ha 1.05 først. Sendte de en mail med spørsmål. Helt utrolig at det går an å lage en så lite brukervennlig side.

6456886[/snapback]

 

Men får du updater'en til å funke?

6457847[/snapback]

 

Nei desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...