Gå til innhold

En fantastisk item side!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Surfa litt rundt på nettet her en dag, og snubla plutselig over denne siden her:

http://69.41.171.43/

Her finner du oversikter over hvilke item, fra hele spillet, som er relevante for deg alt etter hvilken class du er. Du finner så mye informasjon om drops og gears her, at jeg gidder ikke si mer om det, dere får heller bare sjekke siden ut og se selv ;)

Mvh Nissen

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Kjempebra side. www.wow-loot.com Samme siden, lettere adresse. Har blitt postet før på forumet. Men er alltid noen som ikke får det med seg.

Skrevet
Kjempebra side. www.wow-loot.com Samme siden, lettere adresse. Har blitt postet før på forumet. Men er alltid noen som ikke får det med seg.

6456376[/snapback]

Han har 5 poster i World of Warcraft-delen da. ;)

Så går utifra at han ikke henger her så mye, han prøvde jo bare å hjelpe, vær glad for at noen gidder det i det hele tatt og ikke bare poster "se på min character!!1111"- og andre dritposter.

Veldig bra side forresten. :)

Skrevet

Har ikke vært særlig aktiv i WoW delen av forumet nei, men jeg spller spillet en del (Nick: Tazer, 60 lock @ Grim Batol), har blitt helt hekta i det siste :)

Det kom egentlig ikke som en bombe at siden var blitt linket før, men får håpe på at noen nye oppdager siden gjennom denne tråden da ;)

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Fisk1: Innlegget mitt var ikke negativt ment. Bra at du kommer med slike sider :)

Skrevet

Tulleside, er utrolig påvirket av synspunkter og annet tull. Desverre bruker mange end-game guilds dette som en "fasit" og da blir det bare tull.

Hvis dere skal bruke denne som fasit for looting, ta den med en klype salt, dette er ikke riktig.

Skrevet
Tulleside, er utrolig påvirket av synspunkter og annet tull. Desverre bruker mange end-game guilds dette som en "fasit" og da blir det bare tull.

Hvis dere skal bruke denne som fasit for looting, ta den med en klype salt, dette er ikke riktig.

6461228[/snapback]

Den er ikke ubrukelig, men den er heller ikke så bra at den kan brukes som fasit. ;)

Skrevet

Hva mener dere med det? Den viser jo omtrent det samme som thottbot for eksempel, men for warriors så kutter den ut cloth, intellect gear etc. Hvis du tenker på den nederste delen så er jeg enig

Skrevet
Fisk1: Innlegget mitt var ikke negativt ment. Bra at du kommer med slike sider :)

6456997[/snapback]

Ok2k. Jeg var i triggerhappy-humøret. ^^

Thihi, men slutt på offtopic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...